REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 06.08.2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Testy Aldi Local, nowego formatu sklepowego stworzonego przez sieć Aldi, zostaną poszerzone na kolejne lokalizacje - donosi "Retail Week".

REKLAMAKAiN - Belka w artykułach (lipiec PROMO)

Jak dotąd w formacie Aldi Local, testowanym w Wielkiej Brytanii, działał tylko jeden sklep w Londynie, w dzielnicy Balham (uruchomiony w marcu 2019 r.). Jednak w tym tygodniu w północnym Londynie uruchomiona zostanie kolejna placówka Aldi Local.

Ponadto, jak dowiedział się "Retail Week", Aldi rozpocznie konwersję sześciu innych sklepów na nowy format. Dotyczyć to będzie również placówek działających w stolicy Wielkiej Brytanii.

Aldi Local, który uruchomiony zostanie w tym tygodniu, będzie miał około 600 mkw. Jego oferta ograniczona zostanie do 1,5 tys. indeksów produktowych, podczas gdy standardowy Aldi w Wielkiej Brytanii oferuje 1,8 tys. produktów.

W Aldi Local wyeliminowano z podstawowej oferty Aldiego głównie produkty, których przenoszenie mogłoby być kłopotliwe dla pieszych mieszkańców okolicy. Zrezygnowano także z alejki z artykułami przemysłowymi w promocyjnych cenach. Zwiększono za to liczbę kas, aby usprawnić obsługę większej liczby klientów, dokonujących mniejszych zakupów niż w typowym dyskoncie Aldi.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony