REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020

(mat. prasowe)

Sieć sklepów Aldi wzmacnia komunikację z pracownikami i podejmuje kolejne działania budujące wizerunek atrakcyjnego pracodawcy. W tym celu Aldi uruchomiło specjalną platformę - praca.aldi.pl, na której znajdują się, m.in. najważniejsze informacje na temat pracy w sieci, wyszukiwarka ofert, interaktywne formularze aplikacyjne czy blog. Strona skierowana jest zarówno do osób poszukujących pracy, jak i do obecnych pracowników.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Aldi w Polsce jest częścią międzynarodowej Grupy Przedsiębiorstw Aldi Nord, która zatrudnia obecnie 60 000 pracowników w Europie. W Polsce liczba pracowników Aldi wynosi niemal 3000, w tym 85 proc. stanowią kobiety. Liczba osób zatrudnionych w Aldi cały czas wzrasta, dlatego sieć przykłada dużą wagę do budowania poczucia wspólnoty i lojalności wśród pracowników. W trakcie epidemii koronawirusa, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników Aldi wdrożył specjalne procedury sanitarno – higieniczne, utworzył dedykowaną infolinię dla pracowników oraz przyznał im specjalne nagrody finansowe za wzmożoną pracę.

Sieć dba również o transparentną i otwartą komunikację z pracownikami oraz osobami poszukującymi pracy, dlatego uruchomiła właśnie specjalną zakładkę praca.aldi.pl, która skierowana jest do przyszłych i obecnych pracowników Aldi.

– Budując nową zakładkę chcieliśmy stworzyć spójną, kompleksową platformę wiedzy na temat pracy w Aldi, gdzie przydatne informacje znajdą zarówno kandydaci rozważający podjęcie pracy w naszej sieci, jak i nasi pracownicy. Zdajemy sobie sprawę, że transparentna komunikacja związana z warunkami zatrudnienia, zasadami rekrutacji, czy pakietami benefitów to dziś niezbędna podstawa, dlatego na nowej platformie poza podstawowymi danymi znajduje się szereg ciekawostek i inspiracji, które pozwalają poznać zespół, oddają atmosferę i pokazują kwintesencję pracy w naszej firmie. Na naszej stronie postawiliśmy na prostotę i jasny przekaz – wyjaśnia Marcin Karcz, Kierownik Działu HR Aldi Polska.

Na platformie znaleźć można wszystkie aktualne ogłoszenia o pracę w podziale na obszary: sklep, magazyn i biuro. Wyszukiwarka zintegrowana jest z mapą, która zlicza i wskazuje aktualne oferty dostępne w Polsce w poszczególnych regionach, tradycyjnie też funkcjonuje kryterium wyszukiwania po stanowisku lub mieście. Poza ogłoszeniami zaprezentowane są także opisy procesów rekrutacji czy informacje dla osób rozpoczynających pracę – tzw. niezbędnik nowego pracownika.

Ciekawostką jest przedstawienie osób prowadzących rekrutacje w firmie wraz z interaktywnym formularzem kontaktowym i mailem do Działu Rekrutacji. Na stronie można znaleźć odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania od kandydatów. Sieć zadbała również o swoich aktualnych pracowników przygotowując odpowiedzi na najczęściej nurtujące ich pytania.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony