REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny - WPC (sierpień-wrzesień 2018)

(materiały własne)

Sieć Aldi pojawiła się w Polsce z dużym opóźnieniem, a do tego do niedawna jego sklepy zdecydowanie odstawały pod względem wizualnym. Mniej atrakcyjna była również oferta. Teraz to się zmienia.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

Aldi wdraża nowy pomysł na sklep, określany mianem Aniko, który zrywa z minimalizmem wystroju sali sprzedaży znanym ze starszych placówek. Zmiana układu alejek, nowoczesny design, wykorzystanie szerszej palety kolorów i drewnianych elementów wyposażenia, czytelniejsze oznaczenia działów, jaśniejsze oświetlenie – to wszystko sprawia, że sklepy Aldi zmieniają się nie diametralnie.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ TAKŻE:

Aldi zadebiutował w Polsce z nowym konceptem sklepu. Do lipca zmiany w całej sieci

Oktawian Torchała, szef sieci Aldi w Polsce: Oferujemy klientom dyskont w zupełnie nowej jakości

Mamy do czynienia z milowym krokiem na drodze do przekształcenia typowego hard dyskontu w supermarket. Mimo to nadrobienie strat do Biedronki i Lidla, a nawet do duńskiego Netto, będzie niebywale trudne, o ile w ogóle wykonalne. Należy podkreślić, że Polska jest dla sieci Aldi dopiero 14. co do znaczenia rynkiem w Europie.

Operator ma w naszym kraju zaledwie 125 sklepów, a jego roczne obroty nie przekraczają 2 mld zł. Analitycy Planet Retail prognozują, że Aldi będzie otwierał nad Wisłą zaledwie 5-7 sklepów rocznie. Według szacunków analityków na koniec tego roku liczba sklepów sieci Aldi w Polsce będzie liczyła 132 placówki, a w 2022 r. osiągnie poziom 155 punktów, a obroty 2,71 mld zł.

Oczywiście firma Aldi może zdecydować się na gwałtowne przyspieszenie rozwoju, i wbrew swojej dotychczasowej strategii zakładającej rozwój organiczny, na przejęcie którejś z sieci, a okazji do akwizycji na polskim rynku ostatnio nie brakuje.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (4)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~pl północ 4 6 miesięcy temuocena: 0% 

    "Według szacunków analityków na koniec tego roku liczba sklepów sieci Aldi w Polsce będzie liczyła 132 placówki" Polska od morza do tatr natomiast aldi nord jest w polsce sued

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~nnnexxxty 3 6 miesięcy temuocena: 0% 

    Aldi kupi Dino - przekonacie się.... Moim zdaniem to całe Dino jest tworzone/ rozbudowane wprost pod potrzeby Aldi. Pytanie czy zmienią potem markę czy pozostanie jako Dino... (Aldi nie jest zbyt lubianą marką, zbyt niemiecka)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~zadowolony 2 7 miesięcy temuocena: 100% 

    W aldi mają małe koszyki ręczne na zakupy. Jakoś inne dyskonty o tym nie pomyslaly, ze sa ludzie co robia male zakupy i kupuja kilka produktow. Dlatego jestem zadowolony ze nie musze pchac przed siebie wielkiego wozu jak w sieci z pstrokatym owadem i w sieci ktora dostala wsparcie z banku swiatowego na ekspansje w Polsce.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~jw 1 7 miesięcy temuocena: 67% 

    Widzę że pojawiły się dwa nowe państwa na mapie europy: Wgry i Denia ;-) ???

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony