25.01.2018 / 12:11
StoryEditor

Aldi zadebiutował w Polsce z nowym konceptem sklepu. Do lipca zmiany w całej sieci

We wszystkich sklepach sieci Aldi Nord wprowadzane są rewolucyjne zmiany (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
We wszystkich sklepach sieci Aldi Nord wprowadzane są rewolucyjne zmiany (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
We wszystkich sklepach sieci Aldi Nord wprowadzane są rewolucyjne zmiany (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sklep Aldi w nowym koncepcie zadebiutował w Polsce - 1
We wszystkich sklepach sieci Aldi Nord wprowadzane są rewolucyjne zmiany (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sklep Aldi w nowym koncepcie zadebiutował w Polsce - 2
We wszystkich sklepach sieci Aldi Nord wprowadzane są rewolucyjne zmiany (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sklep Aldi w nowym koncepcie zadebiutował w Polsce - 3
We wszystkich sklepach sieci Aldi Nord wprowadzane są rewolucyjne zmiany (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
We wszystkich sklepach sieci Aldi Nord wprowadzane są rewolucyjne zmiany (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
We wszystkich sklepach sieci Aldi Nord wprowadzane są rewolucyjne zmiany (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
We wszystkich sklepach sieci Aldi Nord wprowadzane są rewolucyjne zmiany (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept sklepu Aldi, opracowany w 2017 r. w Niemczech, zadebiutował na polskim rynku. Został on wdrożony w czterech sklepach dyskontowej sieci, które działały już wcześniej, a w ostatnim czasie przeszły gruntowny remont. Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl odwiedziła jedną z tych placówek. Jak ustaliliśmy, modernizacja sklepów Aldiego w Polsce przebiegnie w bardzo szybkim tempie - zakończy się bowiem już w połowie lipca br.

Przypomnijmy, że wdrożenie nowoczesnego konceptu w Polsce w pierwszym kwartale 2018 r. zapowiadała w listopadzie minionego roku Serra Schlesinger z niemieckiej centrali Aldi ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 13:05
StoryEditor
Grupa Eurocash pod presją rosnących kosztów. Co najmocniej ciąży największemu hurtownikowi na rynku?
Grupa Eurocash musi mierzyć się ze spowolnieniem tempa wzrostu gospodarczego, spadkiem siły nabywczej Polaków i zmniejszeniem wydatków domowych na konsumpcję (fot. Eurocash)
Grupa Eurocash musi mierzyć się ze spowolnieniem tempa wzrostu gospodarczego, spadkiem siły nabywczej Polaków i zmniejszeniem wydatków domowych na konsumpcję. Jednak negatywny wpływ tych czynników na wielkość sprzedaży grupy jest mitygowany przez wzrost wynagrodzeń oraz transferów socjalnych, w tym w szczególności wzrost płacy minimalnej i Program 800+.

Zeszły rok przyniósł spadek dynamiki inflacji. Wiodące firmy badawcze i banki przewidują kontynuację tego trendu także w 2024 r. W czwartym kwartale 2023 r. wskaźnik inflacji to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2024 / 13:14
StoryEditor
DHL mocno inwestuje w sieć automatów paczkowych
Automaty paczkowe DHL BOX (fot. mat. pras.)
DHL eCommerce Polska, operator ogólnopolskiej sieci punktów obsługi paczek (DHL POP), stawia na automaty. Firma ma już w Polsce 3 tys. tego rodzaju maszyn, a ma być ich jeszcze więcej. Dzięki temu także wysyłki transgraniczne w ramach europejskiej sieci OOH DHL, która skupia już 100 tysięcy lokalizacji (punktów i automatów), mają być znacznie szybsze i wygodniejsze.

Europejczycy szybciej niż reszta świata zaakceptowali koncepcję automatów paczkowych. Jak wynika z badania European Online Shopper Survey 2023 przeprowadzonego przez DHL, kli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. kwiecień 2024 01:37