REKLAMAROS-SWEET - Pestki dyni w czekoladzie - Baner Główny (21.08-01.09.2019)
Biedronka uruchomiła nową kampanię promocyjną, zachęcającą do codziennych zakupów

Biedronka uruchomiła nową kampanię promocyjną, zachęcającą do codziennych zakupów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

"Jak sobota to tylko do Lidla, do Lidla..." - słyszymy we wpadającej w ucho i wyjątkowo popularnej piosence pojawiającej się w reklamach niemieckiego dyskontera. Najwyraźniej chwytliwego utworu pozazdrościła Lidlowi Biedronka, która przygotowała muzyczną odpowiedź.

REKLAMA

W poniedziałek 15 lipca sieć rozwijana przez Jeronimo Martins wystartowała z nową kampanią promocyjną pod hasłem "Ale tydzień w Biedronce!". Sieć przygotowała z tej okazji przykuwający uwagę utwór muzyczny, który promuje zakupy nie w jeden konkretny dzień (sobotę, jak w przypadku Lidla), lecz przez cały tydzień.

- Cały tydzień... cały tydzień do Biedronki po promocje gnam, tyleż tu dobrego. Więc codziennie kupić mogę wiele i zapłacić jeszcze mniej do tego. Ale tydzień w Biedronce! Ale tydzień w Biedronce, codziennie wyjątkowo! - słyszymy w utworze Biedronki.

Piosenka Biedronki wydaje się być prztyczkiem w nos dla Lidla również ze względu na dobór motywu muzycznego. W czasie gdy klient słyszy przed telewizorem albo w sklepie śpiewane słowa "Ale tydzień w Biedronce! Codziennie wyjątkowo!", w tle gra muzyka z piosenki Niebiesko-Czarnych "Ale za to niedziela".

Można to interpretować jako nawiązanie do zakazu handlu w niedziele. Lidl, tworząc swoją piosenkę reklamową ponad rok temu, starał się nakłonić dawnych niedzielnych klientów do przestawienia się na robienie zakupów w soboty, gdy sklepy nie są zamknięte.

Biedronka również starała się zrekompensować sobie utratę niedzielnej sprzedaży, próbując zmienić przyzwyczajenia zakupowe klientów. Portugalski dyskonter, podobnie jak Lidl, mocno zainwestował w reklamę, uruchamiał też promocje typu "piątek i sobota bez VAT". Biedronce brakowało jednak wpadającej w ucho piosenki, jaką pochwalić mógł się Lidl. Teraz się to zmieni. Sieć poprzez wybór utworu muzycznego wysyła do Lidla jasny sygnał: "Ale za to niedziela... Niedziela będzie dla nas!".

Czy Waszym zdaniem nowa piosenka Biedronki dorówna popularnością hitowi Lidla?

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 17

  • 10
    BARDZO PRZYDATNY
  • 5
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (10)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ktośtamnapewno 10 miesiąc temuocena: 100% 

    Jakiś przypadek nie wkurzenia piosenką-reklamą. Biedronka (ekhemm...) Jeronimo Martins zrobił reklamę-piosenkę wpadającą w ucho.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ktośtamnapewno 9 miesiąc temuocena: 100% 

    Ta piosenka-reklama denerwuje mniej niż ta od Lidla oraz Intermarche.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ktośtamnapewno 8 miesiąc temuocena: 100% 

    Metal bo taki gatunek...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ktośtamnapewno 7 miesiąc temuocena: 100% 

    Słyszę w piosence gdzie ma być "Tyleż tu dobrego" słyszę "Tyle sztuk tu dobrego".

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ktośtamnapewno 6 miesiąc temuocena: 100% 

    Nic nie mam do Snack Day. Sam spróbowałem solonych, takich koperkowych, paprykowych oraz hamburgerowych (karbowanych). Wczoraj kupiłem sobie Ser i Cebula w wersji karbowanej

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ktośtamnapewno 5 miesiąc temuocena: 100% 

    Większość ludzi którzy kupują znajdują kilka razy więcej produktów niż potrzebują. Biedronka trochę ale to trochę zachęca do zakupoholizmu. I tak będę kupował.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ktośtamnapewno 4 miesiąc temuocena: 100% 

    Biedronka niech przygotuje się na reklamę mocniejszą Lidla gdzie będzie metal i hasło W tą niedzielę jest otwarty\zamknięty sklep z HaRdKoRoWyMi promocjami na Snack Day i inne.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ktośtamnapewno 3 miesiąc temuocena: 100% 

    Można było zrobić reklamę która nie wkurza? Można! Jeronimo Martins zasługuje na wielką szóstkę! Firma z Portugalii wzięta ma fajną reklamę a nie jak Sprite.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ktośtamnapewno 2 miesiąc temuocena: 100% 

    Ta piosenka wpada w ucho a nie jak Lidl.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~millennials 1 miesiąc temuocena: 100% 

    Poproszę, by Lidl przypomniał swoją serię reklam, która leciała kilka m-cy temu: na temat szybkości obsługi, podłóg i kas dzielonych...

    oceń komentarz
REKLAMA
do góry strony