REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)
źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych

źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych

Amazon wystąpił o licencję na sklep z piwem winem i mocnymi alkoholami. Licencja ma obejmować zarówno stacjonarną sprzedaż alkoholi, jak i obsługę zamówień online z terenu San Francisco – informuje Business Insider.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Niewielki sklepik – sala sprzedaży liczyć ma zaledwie ok. 18 mkw. – zlokalizowany będzie przy miejscowym magazynie Amazona. W tym wypadku rozmiar nie ma jednak znaczenia. Jak zwraca uwagę Business Insider, zasadniczym celem, dla którego koncern planuje jego uruchomienie, jest uzyskanie licencji, która ma objąć stacjonarną sprzedaż alkoholu oraz obsługę zamówień online. Dzięki temu Amazon będzie mógł powiększyć swoją gigantyczną ofertę online o napoje alkoholowe.

Sklep czynny będzie codziennie od 8:00 do 16:00, natomiast zamówienia online obsługiwane będą od ósmej rano do północy. Dostawy realizowane będą w ramach usługi Prime Now, z terminem realizacji do dwóch godzin. Analogiczna oferta jest już dostępna m.in. w Chicago, Dallas, Los Angeles, St. Louis, Waszyngtonie i niektórych dzielnicach Nowego Jorku.

Źródło: businessinsider.com

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony