REKLAMAKORAL - Bracia Koral - Rożek - Baner Główny (od 29.05.2020 )
Ciężarówka Amazon Prime

Ciężarówka Amazon Prime (fot. mat. prasowe Amazon)

Amerykański gigant e-commerce przesunie swoje wakacyjne wydarzenie co najmniej na sierpień, co pozwoli mu już teraz sprzedać nadwyżkę urządzeń po obniżonych cenach i zarobić dodatkowe 100 mln dolarów.

REKLAMAFPP/CALPE_belka w artykulach_28.05-04.06.

O decyzji firmy informuje Agencja Reutera, choć Amazon oficjalnie odmówił komentarza w tej kwestii.

Prime Day to wydarzenie marketingowe, które Amazon rozpoczął w 2015 roku, aby zwiększyć sprzedaż podczas letnich przestojów zakupowych. Do tej pory odbywało się ono w lipcu.

Dzięki przesunięciu Amazon będzie dysponował pięcioma milionami dodatkowych urządzeń elektronicznych, które spodziewa się sprzedać szybciej.

„Prawdopodobnie będziemy musieli promować się wcześniej, co będzie trudne, jeśli będziemy ograniczeni możliwościami” - napisał w notatce z codziennego spotkania kadry kierowniczej główny doradca prawny Amazona David Zapolsky, dodając, że firma może zarobić na tym dodatkowe 100 mln dolarów.

W zeszłym roku firma wydarzenie trwało przez 2 dni i objęło 18 krajów. Firma nie podała ile dokładnie zarobiła na swoim Prime Day.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony