REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)

(fot. ChadPerez49, CC BY-SA 4.0)

Amazon dodał do swojej oferty e-grocery w Niemczech, Francji, Hiszpanii i Włoszech pierwsze produkty marki własnej sieci supermarketów Whole Foods, przejętej przez amerykańskiego giganta w 2017 r. - donosi Planet Retail za "Lebensmittel Zeitung".

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - Belka w artykułach - II etap (czerwiec 2019)

"LZ" zauważa, że produkty Whole Foods już wcześniej znane były w Wielkiej Brytanii, gdzie sieć Whole Foods posiada siedem sklepów stacjonarnych. W tym kraju WF dostarcza także zakupy spożywcze do domu, choć usługa dostępna jest jedynie w Londynie (możliwe są dostawy nawet w ciągu godziny w ramach Amazon Prime).

Pierwszymi produktami marki własnej Whole Foods sprzedawanymi online w Niemczech, Francji, Hiszpanii i Włoszech będą suszone owoce i organiczne orzechy. Należy się spodziewać, że w kolejnych miesiącach oferta zostanie znacznie poszerzona.

"LZ" dodaje, że Amazon wprowadził także do oferty w Europie karmę dla kotów i psów pod brandem Lifelong. Produkty te produkowane są przez hiszpańską Grupo Bynsa, która jest isotnym dostawcą sieci takich jak Mercadona.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony