REKLAMAJACOBS - PRIMA - Baner Główny (październik 2019)

(Ambra)

Spółka dystrybucyjna Ambra planuje budowę sieci stacjonarnej na rynku czeskim. Bazą do rozwoju projektu ma być przejęta kilka tygodni temu spółka Vino-Klub, która prowadzi internetowy sklep z alkoholem.

REKLAMATOTA - belka w artykule (17-27.10.2019)

Robert Ogór, prezes Grupy Ambra zasygnalizował, że firma będzie chciała rozwijać sklep internetowy, a także zbudować na jego bazie sieć sklepów stacjonarnych.

Na początku firma planuje rozwój niewielkiej sieci, kilku sklepów. Taki projekt pozwoli Ambrze uczyć się sprzedaży i poznać rynek sklepów stacjonarnych w Czechach.

Władze Ambry nie wykluczają jednak przejęć sklepów już tych istniejących.

Grupa Ambra zajmuje się przede wszystkim produkcją, importem i dystrybucją wina w Polsce. Pod marką Centrum Wina prowadzi sklepy specjalistyczne. Niecałe 80 proc. przychodów grupy realizowanych jest w Polsce, około 13 proc. sprzedaży stanowi rynek rumuński, około 8 proc. to Czechy i Słowacja.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony