Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

12.07.2019 / 15:06
StoryEditor

Ambra rozwinie sprzedaż alkoholi premium

wino (fot. Konrad Kaszuba)
Ambra skupi się na rozwoju sieci sklepów Centrum Wina i Distillers Limited. Spółka chce otwierać od 3 do 4 sklepów rocznie i rozwijać w tych placówkach sprzedaż alkoholi mocnych premium. Grupa spodziewa się utrzymania aktualnego udziału na rynku wina, który w tej chwili wynosi od 16 do 18 proc.

Ambra reaguje na szybko rosnący w Polsce popyt na napoje niskoalkoholowe i poszerza swoje silne marki. Po sukcesie Cydru Lubelskiego spółka dodała nowe odmiany tego produktu: m....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2024 23:40