REKLAMAGOODMAN - Baner Główny (maj-czerwiec 2018)

PROMOCJE I MARKETING

 

16 stycznia 2018, 12:28

wiadomoscihandlowe.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Mars, Ekologiczny M&M

Mars, Ekologiczny M&M (fot. mat. prasowe Mars)

Szef działu marketingu koncernu spożywczego Mars przekonuje w rozmowie z telewizją CNBC, że specjaliści z jego dziedziny funkcjonują obecnie w niezwykle trudnym otoczeniu biznesowym, ponieważ nigdy wcześniej nie mieli aż tylu kanałów komunikacji z konsumentami. Ale prócz nowych wyzwań mają też nowe szanse i perspektywy.

REKLAMAKORAL - belka w artykułach - Bracia Koral (Smaki dzieciństwa) - maj 2018

W wywiadzie dla programu „Marketing Media Money” telewizji CNBC Andrew Clarke – CMO w koncernie Mars, odpowiedzialny za marketing takich brandów jak M&Ms, Snicker, Skittles oraz Pedigree czy Whiskas – opowiadał o tym, jak trudnym i zarazem ekscytującym zadaniem jest w dzisiejszych czasach rozwijanie marketing mixu dla poszczególnych marek.

Docieranie do masowego odbiorcy wymaga obecnie nowego podejścia do współpracy z kreatorami treści, projektantami, specami od PR oraz mediami. Punktem wyjścia jest analiza danych i marketing oparty na badaniach rynku (evidence-based) – czytamy na portalu CNBC.

Zdaniem menedżera, chyba nigdy jeszcze przed marketerami nie stało tyle wyzwań, nie musieli się zmagać z tyloma przełomowymi zmianami, co dziś, ale też nigdy nie mieli tak wielkich szans uczestniczyć w tych przełomach i na tyle różnych sposobów kreować szanse rozwoju sprzedaży.

Współczesne technologie dostarczają bezprecedensowo skutecznych narzędzi – zarówno kreatywnych, jak i analitycznych – dzięki czemu firmy są w stanie badać, co wpływa na funkcjonowanie marki na rynku, na zachowania konsumenckie, mogą odkrywać swoje własne „prawa wzrostu”. Trwająca transformacja cyfrowa powoduje, że marketing ma większy niż kiedykolwiek wpływ na sukces całego biznesu.

Mars jest największym światowym producentem słodyczy. Ze sprzedażą blisko 35 mld USD firma ma 12,8 proc. udziałów w globalnym rynku, przed Mondelezem, który ma 12,4 proc. (Euromonitor)

Źródło: CNBC

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Antek_23 1 4 miesiące temu

    Marketingowcy po wielu latach wydawania budżetu bez konkretnych miar skuteczności, obecnie zaczynają częściej zwracać uwagę na analizę danych. To ona pomaga im podejmować lepsze decyzje marketingowe. Narzędzia analityczne ułatwiają ten proces i jest ich coraz więcej. Za pośrednictwem calltrackingu można mierzyć ile telefonów wygenerowały konkretne kampanie internetowe. Wielu marketingowców zastanawia się jak. Rozwiązania analizujące aktywność w internecie wskażą gdzie i kiedy pisze się o Twojej marce. Automatyka szybko przypisze odpowiedni scoring do potencjalnego klienta i wyśle mu specjalnie przygotowany e-mail.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"