REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)

Andrzej Kozłowski, prezes Zarządu Verona Products Professional, mówi na temat kanałów komunikacji z konsumentami. Istnieje wyraźny podział pomiędzy młodzieżą a resztą populacji, z obiema grupami trzeba się komunikować za pośrednictwem innych mediów.

REKLAMA
Andrzej Kozłowski, prezes Zarządu Verona Products Professional

Andrzej Kozłowski, prezes Zarządu Verona Products Professional

Andrzej Kozłowski, prezes Zarządu Verona Products Professional podczas kongresu Najlepszy Produkt 2017 r.
- Nasi klienci to dwie odrębne grupy. Młodzi ludzie mają zupełnie inne nawyki, zarówno zakupowe, jak i przyzwyczajenia z życia wzięte, niż konsumenci, którzy wychowywali się wcześniej. Używają internetu i urządzeń mobilnych, czasami w ogóle nie chodzą do sklepów, zatem komunikacja z nimi musi być zupełnie inna niż z wcześniejszymi pokoleniami. Musi być kierowana przez internet i aplikacje, których do tego celu używamy. Zupełnie inne metody komunikacji stosujemy w przypadku pozostałych klientów, na których działa reklama w prasie czy telewizji.
- Generalnie należy stwierdzić, że konsument jest dziś bardziej wyedukowany, jest bardziej świadomy produktu, jego właściwości, rośnie też ich rozpoznawalność. Dzięki internetowi łatwiej jest komunikować cechy czy zalety produktu.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony