REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL) - Baner Główny (marzec 2019)

10 lokali Foods by Ann Healthy Store sygnowanych nazwiskiem trenerki fitness Anny Lewandowskiej ruszy w 2019 roku w największych miastach Polski: Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach i Rzeszowie. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, trwają rozmowy dotyczące uruchomienia bliźniaczego konceptu w Monachium.

REKLAMATargi w Krakowie - Belka w artykułach (marzec)

(Fot. Instagram/Anna Lewandowska)

W portalu wiadomoscihandlowe.pl informowaliśmy już o najnowszym „dziecku” Anny Lewandowskiej, czyli koncepcie gastronomicznym Foods by Ann Healthy Store, który rozwija spółka HPBA Group (Lewandowska jest jej współwłaścicielką i prezesem). Jako pierwsi napisaliśmy m.in., że docelowo sieć może liczyć 40 placówek będących czymś w rodzaju smoothie bar (czyli modnego na Zachodzie konceptu barów ze zdrową żywnością). Przedstawiciele spółki HPBA Group kategorycznie zaprzeczyli wówczas tym informacjom. Tymczasem w środę 19 grudnia podczas spotkania z dziennikarzami Lewandowska sama stwierdziła, że docelowo w Polsce może powstać 40 sygnowanych jej marką lokali. – To, ile czasu nam to zajmie zależy przede wszystkim od tempa otwarć w przyszłym roku – powiedziała nam  Lewandowska.

Sieć ma się rozwijać m.in. poprzez franczyzę, o czym również w portalu wiadomoscihandlowe.pl, pisaliśmy jako pierwsi.

PRZECZYTAJ WYWIAD Z KAROLEM BŁASZCZYKIEM Z ZARZĄDU HPBA GROUP!

W przyszłym roku firma planuje 10 otwarć w największych miastach Polski: Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach i Rzeszowie. Najbliższy ruszy już w styczniu w poznańskim centrum handlowym Posnania, kolejny w lutym w Warszawie. Lewandowska prowadzi też rozmowy z kontrahentami w Niemczech, gdzie w Monachium miałby powstać pierwszy lokal będący odpowiednikiem Foods by Ann Healthy Store (decyzja, pod jakim brandem koncept funkcjonowałby na tamtym rynku jeszcze nie zapadła).

Wiadomo, że trenerka fitness, a prywatnie żona Roberta Lewandowskiego, piłkarza FC Bayern Monachium, chce też wprowadzać swoje przekąski i napoje pod marką Foods by Ann do niemieckich sieci handlowych i klubów sportowych. – Niemcy to trudny rynek, bo konsumenci są tam świadomi i wymagający, zaś oferta zdrowych produktów znacznie bardziej rozwinięta niż w Polsce – ocenia Anna Lewandowska w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl. Firma rozwija eksport na rynki azjatyckie, produkty sygnowane jej marką można już kupić na Bliskim Wschodzie i Chinach, a niebawem będą dostępne w Korei Płd.

Oferta przekąsek i napojów pod marką Foods by Ann – od batonów, przez musli, smoothie, owoce w czekoladzie, napoje funkcjonalne, zupki, puddingi itp. – liczy już ponad 100 indeksów. Produkty są dostępne m.in. w Żabkach i 1 Minute, w salonikach prasowych Relay, Inmedio, w kawiarniach So Coffe, na stacjach paliw Shell, Lotos i Orlen. Do oferty dołączyły właśnie nowe batony w niższym segmencie cenowym (cena sugerowana 2,49 zł za baton 20 g), napój energetyczny na bazie soku NFC, w drugiej połowie 2019 roku do sprzedaży mają trafić ciastka i krakersy, asortyment poszerzy się też o herbatę mrożoną i kombuchę. Są też lody – naturalne sorbety.

Grupa docelowa marki Foods by Ann Healthy Store to osoby aktywne, dokonujące świadomych wyborów żywieniowych, poszukujące nowych smaków

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 2
    OBOJĘTNY
  • 4
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony