REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

(screen YouTube.com)

Według danych Gemiusa, z aplikacji Lidl Plus korzysta prawie 4 mln osób, mimo że od jej wprowadzenia minęło jedynie pół roku.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Aplikacja Lidl Plus znalazła się w pierwszej piętnastce najchętniej instalowanych w Polsce aplikacji. Chociaż dostępna jest dopiero od kwietnia, we wrześniu skorzystało z niej 3,97 mln użytkowników. To dało aplikacji Lidla czternastą pozycję w zestawieniu Gemiusa.

Wśród aplikacji sprzedażowych większą popularnością cieszyła się jedynie aplikacja sieci Rossmann, z której korzysta 6,2 mln osób. Rossmann zajmuje z takim wynikiem dwunaste miejsce w zestawieniu.

Dla porównania, z aplikacji Allegro korzystało we wrześniu 3,46 mln osób i dało to serwisowi dziewiętnaste miejsce. Najpopularniejsza aplikacją w Polsce był Google, z którego korzystało we wrześniu 18,5 mln osób.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Millennials 1 28 dni temuocena: 100% 

    Nie zainstalowalem tej aplikacji. Po co im tyle danych osobowych (imie, nazwisko, ulubiony sklep, adres i co tam jeszcze)?

    oceń komentarz
REKLAMA
do góry strony