REKLAMAKORAL - Lodowa Finezja - Baner Główny (czerwiec-lipiec 2018)
Tak wygląda rozwiązanie, które przetestowane zostanie przez holenderską sieć Albert Heijn

Tak wygląda rozwiązanie, które przetestowane zostanie przez holenderską sieć Albert Heijn (fot. PhilipsLighting, za: YouTube)

Holenderska sieć sklepów Albert Heijn rozpocznie w maju testy aplikacji mobilnej, która będzie wyznaczać i wyświetlać klientom sugerowaną trasę konieczną do przebycia po sklepowej sali sprzedaży do konkretnego produktu - donosi "iCulture".

REKLAMADANONE - Danonki - Belka w artykułach (lipiec 2018r.)

Aplikacja Appie sugerowaną trasę kalkulować będzie w oparciu o wcześniej przygotowaną listę planowanych zakupów. Nowoczesna technologia nie tylko ułatwi odnalezienie konkretnej alejki w sklepie, lecz dokładnie wskaże miejsce na półce, w którym znajdować się powinien poszukiwany produkt.

Testowane rozwiązanie pozwoli na wysyłanie notyfikacji push informujących o promocjach, lub o produktach, obok których których klient będzie akurat przechodził. Według "iCulture", aplikacja mogłaby celowo sugerować klientom trasę w sklepie przebiegającą obok "pożądanych" przez sieć kategorii, np. obok produktów impulsowych, zwiększając tym samym koszyk zakupowych. Jednak sieć Albert Heijn dała do zrozumienia, że nie zamierza korzystać z tego rodzaju trików.

Holenderski detalista w trakcie testów pozyska cenne dane na temat zachowań zakupowych swoich klientów. Dowie się np. ile czasu klienci spędzają w danej alejce oraz które miejsca w sklepie są najrzadziej odwiedzane. Zrozumienie tych zjawisk może się przełożyć na zwiększenie sprzedaży w sklepie.

Pilotaż projektu rozpocznie się 7 maja w supermarkecie AH w miejscowości Hoofddorp i potrwa kilka miesięcy. Za stronę technologiczną przedsięwzięcia odpowiadają firmy Philips i Aisle411.

Podobne rozwiązania testowane były w dwóch amerykańskich supermarketach, jak również w sklepie w Dubaju.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony