REKLAMAHELIO - MASY - BANER GŁÓWNY (23-29.03.2020)
Microsoft Reactor Innovation & ROI Hack Event

Microsoft Reactor Innovation & ROI Hack Event (mat. prasowe)

Stworzona przez Żabkę przy współpracy z Synerise aplikacja żappka, została zaprezentowana w Nowym Jorku na wydarzeniu towarzyszącym największej konferencji branży retail na świecie: NRF2020. Globalni eksperci w dziedzinie nowych technologii dla sprzedaży detalicznej, zgromadzeni na zaproszenie firmy Microsoft, docenili żappkę za podążanie za najnowszymi trendami w zakresie budowania doświadczeń klienta.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 10% - Belka w artykułach (marzec-kwiecień 2020)

Aplikację żappka, powstałą przy współpracy z technologiczną spółką Synerise, tworzącą rozwiązania w zakresie BigData i sztucznej inteligencji, pokazano na wydarzeniu Microsoft Reactor Innovation & ROI Hack Event w ramach NRF2020. Zaprezentowali ją Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych i Rozwoju w firmie Żabka Polska oraz Jarosław Królewski, CEO Synerise.

– Cieszymy się, że nasza aplikacja została dostrzeżona i tak pozytywnie oceniona w Nowym Jorku. To potwierdza, że Żabka ze wsparciem globalnych partnerów oraz polskich firm technologicznych jak Synerise tworzy unikatowe w skali światowej rozwiązania technologiczne w branży retailowej i efektywnie wdraża je w sieci ponad 6000 sklepów. Przykładem takiego rozwiązania jest aplikacja żappka, obecnie jedna z najpopularniejszych aplikacji w Polsce, która w bardzo krótkim czasie zdobyła aż 2,5 mln użytkowników – powiedział Tomasz Blicharski.

– Tworzenie żappki to wspaniała przygoda, która wciąż trwa. Partnerska relacja, setki godzin spędzonych razem, wzajemne oddziaływanie dziesiątek intelektów; stale robimy coś nowego. To projekt na skalę światową, co było wiadome od początku; teraz znajdujemy tego potwierdzenie w Nowym Jorku wśród liderów branży, co cieszy nas jeszcze bardziej – dodał Jarosław Królewski.

Opowieść o dynamicznym dopasowywaniu się do zmieniających się potrzeb konsumentów, zebrała pozytywny oddźwięk u uczestników. Ekosystem Synerise stanowi mózg aplikacji żappka i odpowiedzialny jest za zbieranie, przetwarzanie i analizowanie danych o aktywności zakupowej klientów oraz zarządzanie kampaniami sprzedażowymi realizowanymi w oparciu o te dane, w tym m.in. za zarządzanie promocjami i programem lojalnościowym. Klienci Żabki otrzymują personalizowane treści co daje im zupełnie nowe doświadczenie zakupowe oraz wpływa na budowanie relacji z firmą.

Celem wydarzenia Microsoft Reactor Innovation & ROI Hack Event jest demokratyzacja nowych technologii wśród partnerów firmy Microsoft oraz firm z branży, pokazanie kluczowej roli nowych modeli biznesowych opartych na chmurze oraz sposobów osiągnięcia szybkiego zwrotu z inwestycji w transformację cyfrową w handlu detalicznym.

– Branża handlu detalicznego jest jedną z najszybciej absorbujących najnowsze technologie. Koncepcja Sklepu Przyszłości Microsoft, w której Synerise bierze czynny udział, wzbudziło ogromne zainteresowanie całej branży w Polsce. Tym bardziej cieszy nas fakt, że aplikacja, którą Synerise stworzyło dla Żabki znalazła się w gronie najlepszych projektów technologicznych retail na świecie – gratulował Wojciech Życzyński, Członek Zarządu Microsoft.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 10% - Halfpage (marzec-kwiecień 2020)
do góry strony