REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny - WPC (sierpień-wrzesień 2018)

(Millennium Goodie)

Do połowy lutego aplikacja mobilna Goodie została pobrana ponad 150 tysięcy razy. Ten wynik został osiągnięty w niewiele ponad rok od uruchomienia przez Bank Millennium platformy zakupowej Goodie.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

Aplikacja mobilna Goodie oraz strona internetowa Goodie.pl prezentuje oferty ponad 600 marek sklepów stacjonarnych, internetowych i restauracji w całej Polsce oraz informacje o ponad 1600 zniżkach, bieżących promocjach oraz wyprzedażach. To wygodny, osobisty doradca zakupowy, pozwalający łatwo wyszukać atrakcyjne oferty w określonej lokalizacji.   

Millennium Goodie jest spółką grupy Banku Millennium, powołaną jako wewnętrzny start-up w grudniu 2016 roku. To bezpłatna platforma ̶ aplikacja mobilna i strona internetowa - zbierająca informacje o zniżkach i programach rabatowych oraz ułatwiająca planowanie i robienie zakupów. Wyposażona jest w rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji oraz geolokalizacji, dzięki czemu dostarcza oferty dopasowane do indywidualnych preferencji użytkownika i miejsca, w którym się znajduje (np. w wybranych galeriach handlowych). Goodie zapewnia również dostęp do aktualnych gazetek promocyjnych wielu znanych sieci handlowych. W ostatnim czasie została uruchomiona możliwość wyszukiwania głosowego w aplikacji, dzięki której można błyskawicznie znaleźć interesującą ofertę w dobrej cenie.

- Pracujemy nad tym, aby Goodie było użytecznym i intuicyjnym narzędziem, pomocnym w trakcie całego procesu zakupowego. Aplikacja jest wzbogacana o kolejne funkcje, np. wyszukiwane głosowe, czy możliwość wygodnego zakładania i przechowywania kart stałego klienta wybranych galerii handlowych. Za jakiś czas Goodie umożliwi wszystkim zainteresowanym firmom, z innymi bankami włącznie, samodzielne zarządzanie ich ofertą prezentowaną na platformie - mówi Ricardo Campos, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium i prezes Millennium Goodie.

I dodaje: - Aplikacja goodie będzie również umożliwiała komunikację między swoimi użytkownikami. Połączy wiele funkcji, które dziś dostępne są w osobnych aplikacjach, stając się nieodłącznym towarzyszem codziennych zakupów i świetnym rozwiązaniem zarówno dla klientów, jak i sprzedawców. Liczba pobrań aplikacji przekroczyła już 150 tysięcy, co potwierdza, że Goodie dobrze odpowiada na potrzeby współczesnych, wymagających użytkowników

Od czasu uruchomienia platformy Goodie dołączyło do niej szereg popularnych marek, została także wprowadzona unikatowa możliwość elektronicznego zakładania kart stałego klienta w aplikacji mobilnej i korzystania ze zniżek w ramach oferty wybranych galerii handlowych, oferujących karty lojalnościowe dla swoich klientów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~wyspasmiechu.pl 1 6 miesięcy temu

    Niezly pomysł z taka apką, czesto człowiek chodzi po galerii szuka czegos godzine i nie moze znalezc

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony