REKLAMAROS-SWEET - Moreso Świąteczne Wypieki_Baner Główny(18-24.11.2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Wraz z początkiem kwietnia sieć Lidl Polska uruchomiła aplikację zakupową Lidl Plus. Od tego czasu liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła już 2 mln. Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019 pokazują, że Lidl Plus znalazł się w czołowej dwudziestce aplikacji, z których korzysta najwięcej internautów na urządzeniach mobilnych.

REKLAMA

Aplikacja Lidl Plus to – jak podkreślają przedstawiciele sieci Lidl - przede wszystkim skrojone na miarę narzędzie pomagające zarządzać domowym budżetem, oferujące liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Za sprawą e-paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki i nie potrzebują kolekcjonować ich papierowych wersji. Użytkownik Lidl Plus płacąc za zakupy przy kasie jest identyfikowany za pomocą wirtualnej karty dostępnej w aplikacji. Każde użycie karty nagradzane jest dodatkowym rabatem „zdrapką”.

Te i inne funkcjonalności oferowane przez Lidl Plus sprawiły, że aplikacja znalazła się na 17. miejscu listy TOP20 aplikacji, z których korzysta najwięcej internautów na urządzeniach mobilnych. Warto zwrócić uwagę, że pierwsza 10 jest zdominowana przez usługi Google i Facebook. Natomiast gdybyśmy wzięli pod uwagę polskie aplikacje Lidl Plus uplasowałby się na 3. miejscu. Takie wyniki badania Gemius/PBI zaprezentowano za miesiąc maj 2019. Tym rezultatem aplikacja Lidl Plus zadebiutowała w zestawieniach TOP 20, regularnie publikowanych przez Gemius/PBI.

Aplikacja uczy się preferencji zakupowych używających jej klientów i bazując na nich przygotowuje oferty i rabaty tak, aby wpisywały się w potrzeby użytkowników. Aplikacja pozwala także na wygodne zakupy artykułów przemysłowych w internetowym sklepie Lidla.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10 500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 670.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony