REKLAMAJACOBS - ŚWIĘTA - Baner Główny (18.11 - 01.12.2019)

(materiały prasowe)

Arteta, Purella i Bracia Sadownicy, trzy innowacyjne firmy działające na rynku zdrowej żywności uruchomią wspólny projekt dystrybucyjny. Producenci rozpoczynają współpracę przy budowie wspólnych sił sprzedaży obsługujących rynek handlu tradycyjnego. Projekt będzie realizowany pod hasłem „Dobre jedzenie, lepsze życie”.

REKLAMA

Od sierpnia b.r. zespół przedstawicieli handlowych reprezentujących trzy firmy - Arteta z marką DayUp, Purella z markami BeRAW i Superfoods oraz Bracia Sadownicy - w podziale na trzy regiony rozpoczął pracę mającą na celu budowę w sklepach tradycyjnych sieci dystrybucji zdrowych przekąsek DayUp, produktów superfoods do gotowania Purella Superfoods, batonów BeRAW oraz soków i napojów marki Bracia Sadownicy. Aktualnie wciąż kompletowany jest zespół handlowców i poszukiwani są kandydaci z całej Polski.

- Oprócz oczywistych celów biznesowych projektu chcemy zmieniać oblicze kategorii, w których konkurujemy. Naszym celem jest zapewnienie wszystkim konsumentom szerokiej dostępności naszych produktów, również w małych, lokalnych sklepach – mówi Krzysztof Trznadel, Channel Sales Manager z Arteta.

Projekt organizowany jest w modelu out-sourcing’u sił sprzedaży. Przedstawiciele handlowi sprzedawać będą produkty ze wspólnej oferty trzech producentów obejmującej aż sześć komplementarnych kategorii produktowych: alternatywy produktów nabiałowych (jogurty owocowe, desery i serki homogenizowane), produktów śniadaniowych, wody, przypraw i dodatków kulinarnych, batonów i zdrowych przekąsek oraz tłoczonych soków nie z koncentratu  i napojów bez cukru. Wspólnym mianownikiem wszystkich produktów są takie atrybuty jak: transparentne i czyste składy, naturalne składniki, brak dodanego cukru, bezpieczeństwo i wygoda.

- Chcemy propagować dobrą żywność, która nie jest ulepszana, konserwowana, czy dodatkowo słodzona. Proste rozwiązania są najlepsze, tak jak nasze zasady. Dlatego połączyliśmy nasze siły – mówi Dawid Błaszczyk dyrektor marketingu spółki Bracia Sadownicy.

Jak zapewniają przedstawiciele trzech firm, to pionierski projekt tego typu w segmencie tzw. zdrowej żywności. - Chcemy udowodnić, że również w kanale tradycyjnym można sprzedawać najwyższej jakości, wartościowe produkty spożywcze. Dlatego zapraszamy do współpracy najważniejszych dystrybutorów rynku tradycyjnego w Polsce. Wierzymy, że każda zmiana zaczyna się od drobnych, codziennych wyborów. Wystarczy sięgnąć po produkty z naszej oferty, aby już dziś zacząć zmieniać swoją rzeczywistość na lepszą – podsumowuje Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Juren 1 3 miesiące temu

    Dlaczego producenci chemii i kosmetyków nie robią tego samego, połączyć się w działaniu na rzecz rynku tradycyjnego.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony