REKLAMAKORAL - Baner Główny - Rożek Duo (15-21.04.2019)
Artur Żmijewski w spocie reklamującym lody bracia Koral

Artur Żmijewski w spocie reklamującym lody bracia Koral (Fot. materiały prasowe)

Artur Żmijewski, aktor teatralny i filmowy, został nowym ambasadorem lodów marki Bracia Koral.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień 2019)

Marka Bracia Koral istnieje od 5. lat. Producent, firma PPL Koral, pozycjonuje ją w segmencie super premium. Firma PPL Koral funkcjonuje od 40 lat, jej główna siedziba mieści się w Nowym Sączu.

Sentymentalny spot z udziałem Żmijewskiego został nakręcony na terenie nowosądecczyzny, która jest bliska założycielom marki.

- Ani jedna sekunda naszego nowego spotu z udziałem znanego aktora nie jest przypadkowa. Tradycja, rodzina oraz polskie produkty to filary filozofii naszej firmy, dlatego chcieliśmy, aby ta symbolika przekazana została właśnie w spocie reklamowym. Długo szukaliśmy też aktora, który wcieliłby się w rolę naszego bohatera. Pan Artur doskonale rozumie naszą markę i dlatego jest niezwykle przekonujący. Bardzo cieszymy się, że został naszym nowym ambasadorem i wesprze nas nie tylko w tym filmie. Na początku marca był gościem Damiana Kordasa w pierwszym odcinku naszego kanału z przepisami Pyszne Studio. Kampania z udziałem Artura Żmijewskiego pojawi się również w radiu, prasie, kinie, szeroko zakrojonych działaniach internetowych, planowanej kampanii OOH oraz szeregu działań BTL  – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie PPL Koral.

W spocie przedstawiona jest sentymentalna podróż głównego bohatera do domu. Aktor jedzie kabrioletem krętymi drogami nowosądecczyzny. Po drodze robi zdjęcia aparatem, który jest rodzinną pamiątką. W ostatniej scenie bohater dociera do rodzinnego domu i w prezencie przekazuje lody familijne o „smaku jak dawniej”. Finałowa scena podkreśla hasło kampanii: „Bracia Koral, lody dla wszystkich, których kochamy.”

Reklama będzie emitowana w blokach reklamowych głównie w czasie tzw. prime time w formie spotów 30 sekundowych oraz 8 sekundowych bilbordów sponsorskich m.in. przy głównym wydaniu Wiadomości oraz Teleexpressu w TVP.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony