REKLAMAMLEKOVITA - DarPro 2020 - Baner Główny (kwiecień 2020)
Asian House - nowy koncept sklepu na polskim rynku

Asian House - nowy koncept sklepu na polskim rynku (materiały własne)

Na polskiej mapie sieci sklepów pojawił się nowy koncept handlowy – Asian House. Właściciel szyldu zaczyna od Warszawy i zapowiada, że w przyszłym roku ruszy przynajmniej kilka nowych placówek w innowacyjnym koncepcie łączącym sklep z barem szybkiej obsługi i kawiarnią.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 2 (16.03 - 16.04.2020)

Spółka TT&P, rozwijająca sieć restauracji kuchni azjatyckiej Tigon postanowiła wykorzystać trend popularności na orientalne smaki i rozpoczęła budowę sieci sklepów z produktami z Azji pod szyldem Asian House.

Pierwszy sklep specjalizujący się w sprzedaży produktów spożywczych pochodzących z Azji został otwarty w połowie grudnia w Centrum Handlowym M1 w podwarszawskich Markach. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, na celowniku właścicieli szyldu Asian House są kolejne lokalizacje.

– Będziemy otwierać nasze sklepy w centrach handlowych, zaczynamy od Warszawy. Prowadzimy obecnie rozmowy w sprawie kolejnych otwarć. Planujemy, że w 2020 roku otworzymy około pięciu kolejnych sklepów. Jesteśmy na etapie rozmów w sprawie lokalizacji w kilku galeriach handlowych w Warszawie. Chcemy wykorzystać własny potencjał dlatego planujemy otwierać sklepy firmowe, nie myślimy na razie o franczyzie – powiedział nam Nguyen Anh Tuan, prezes spółki TT&P.

Dodał też, że misją tego projektu jest przybliżenie Polakom smaków Azji. W ofercie sklepów Asian House znajdzie około tysiąca produktów, są to nie tylko orientalne makarony czy ryż. Polacy znajdą w nich też świeże owoce i warzywa pochodzące z krajów azjatyckich, takie jak papaya, smoczy owoc, longan, a także wiele przekąsek, przypraw, ale także dania mrożone (pierożki chińskie nadziewane krewetkami, mięsem i wegetariańskie).

Prezes spółki TT&P podkreśla, że istotnym elementem oferty sklepu będzie część gastronomiczna w ramach, której będą przygotowywane będą zestawy obiadowe typu lunch box, które będzie można zjeść na miejscu lub zabrać do odgrzania do domu. Sklep będzie oferował także wyjątkową kawę i herbatę sprowadzaną od najlepszych azjatyckich producentów.

– Rosnąca popularność kuchni azjatyckiej przełożyła się na to, że oprócz dotychczasowej działalności w branży gastronomicznej postanowiliśmy chcemy wejść w tradycyjną sprzedaż detaliczną. Oprócz wymienionych wyżej produktów, w sklepach Asian House będą też tradycyjne kawy i herbaty, które występują w wielu rodzajach. Chcielibyśmy pokazać Polakom bogactwo tych smaków – kontynuuje Nguyen Anh Tuan.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Half Page (kwiecień - maj 2020)
do góry strony