REKLAMAProxi.cloud 11-25.10.2019

(mat. prasowe)

Innowacyjny, interaktywny sklep, otwarty w Niemczech pod egidą międzynarodowej platformy sprzedażowej ASM Group ma być początkiem nowej gałęzi biznesowej spółki. Partnerem przedsięwzięcia jest ECE, należący do rodziny Otto, zarządcy sieci 195 wielkopowierzchniowych centrów handlowych w całej Europie.

REKLAMAEDENRED - eBook - Belka w artykułach (21-24.10.2019)

Pop-up store to stacjonarny park doświadczeń ‘It's All About Stories’ łączący formuły pop-up, concept store i przestrzeń eventową. Zlokalizowany w prestiżowym miejscu w centrum handlowym w Essen umożliwia on markom prezentację swoich produktów w stylu showroomów oraz zmianę asortymentu w 8-tygodniowych interwałach tematycznych. We wrześniu i październiku królują tam gadżety technologiczne. W kolejnych miesiącach pojawią się takie motywy jak rodzina, wygodny dom, outdoor, sport czy podróże.

– Ta nowa inicjatywa dostarcza konsumentom niespotykanych dotąd doznań zakupowych. Dajemy im to, czego nie mogą dać zakupy przez internet i w przeciętnym sklepie. To pełne zaangażowanie zmysłów, możliwość wypróbowania produktów oraz bezpośredni kontakt z markami. Firmy zaś otrzymują od nas w pełni zintegrowane rozwiązania, umożliwiające zwiększenie sprzedaży i możliwość sprawnego i elastycznego wprowadzenia produktów na nowy rynek. Sklep w Essen to – w razie powodzenia tego pilotażowego projektu – nasza pierwsza z wielu tego typu inwestycji w Europie – zapewnia Adam Stańczak, założyciel i prezes zarządu ASM Group.

Motyw przewodni, a z nim asortyment ‘It's All About Stories’, będzie się zmieniał co dwa miesiące. Partnerzy będą mogli prezentować swoje produkty w elastycznie konfigurowalnej przestrzeni w ramach umów krótkookresowych, a przestrzeń może być rezerwowana na wyłączność lub współdzielona z uzupełniającymi się sprzedawcami.

– Projekt w Essen to efekt wielomiesięcznych przygotowań wsparty przez szanowanego partnera i nasze wcześniejsze akwizycje w regionie DACH. Nasze wspólne, zdobyte tu doświadczenie ma procentować w przyszłości. Razem chcemy zmieniać oblicze współczesnego handlu – zapowiada Adam Stańczak.

Wielofunkcyjny, modułowy układ powierzchni 540 mkw pozwala na wszechstronną prezentację marki w styczności z klientem poprzez strefę doświadczeń, z możliwością prowadzenia warsztatów i bezpośredniego kontaktu z produktami. To także scena, która może być wykorzystywana do prezentacji oraz na eventy, kawiarnia ze strefą relaksu, przestrzeń do pracy czy sekcja „Dotknij i Wypróbuj”. Sklep oferuje także salę konferencyjną B2B do prowadzenia spotkań biznesowych.

ASM Group Europe to europejski business hub Grupy Kapitałowej ASM Group SA pomagający firmom i markom w zwiększeniu sprzedaży na rynkach europejskich na wszystkich etapach i we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.

ECE to firma rodzinna założona przez pioniera sprzedaży wysyłkowej, Wernera Otto. ECE jest developerem i operatorem centrów handlowych, realizującym duże projekty na rynku nieruchomości, takie jak siedziby firm, budynki biurowe i przemysłowe, centra logistyczne, hotele oraz strefy miejskie. ECE jest obecny w 11 krajach i zarządza 195 centrami handlowymi.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony