REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)
Hipermrket sieci Auchan w Łomiankach

Hipermrket sieci Auchan w Łomiankach (materiały własne)

Sieć Auchan Retail będzie uruchamiać w swoich francuskich hipermarketach i galeriach sklepy typu pop-up (chwilowe / tymczasowe) dedykowane największym markom FMCG.

REKLAMA

Firma testowała już to rozwiązanie w wybranych sklepach. Swoje pop-upowe sklepy miały koncerny Nestlé i Carambar, a w kolejce jest marka M&M’s. Czas realizacji projektu to ok. 15 dni.

Dzięki tego typu rozwiązaniom Auchan umożliwia dostawcom wyczyszczenie magazynów z zapasów przy jednoczesnym zmaksymalizowaniu efektów sprzedaży. Produkty sprzedawane są w atrakcyjnych promocjach np. 2+1.

O projekcie firmy Auchan napisał francuski bloger handlowy Olivier Dauvers, w swoim serwisie olivierdauvers.fr.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 2
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony