REKLAMAPartner Logistic - baner główny (14-29.02.2020 r.)
Na zdj. hipermarket Auchan w Łomiankach po remodelingu

Na zdj. hipermarket Auchan w Łomiankach po remodelingu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 2 z 3
REKLAMA

Również na regałach sklepowych pojawiły się nowe oznaczenia dla wszystkich kategorii. Obok prostego słowa stanowiącego nazwę działu, jak "Kawa" czy "Słodycze", klienta do zakupów zachęcają krótkie opisy, inne dla każdego rodzaju asortymentu. "Gdzie znajdziesz coś pełnego świeżości i witamin? Tutaj, naturalnie!"; "W nich tkwi sekret Twojej idealnej jajecznicy i wypieków" - to tylko dwa przykłady, zastosowane dla regałów z sałatami i jajami. Komunikacja oferty oparta jest z jednej strony na jakości, a z drugiej - na przydatności w gotowaniu.

Spore zmiany widoczne są w dziale tekstylnym oraz dziale z produktami do domu, w tym z ofertą do kuchni. W zasadzie całe te działy zostały przerobione - teraz jest w nich więcej miejsca, zastosowano szersze alejki, uatrakcyjniono ekspozycję. W tym miejscu pojawiły się także elementy digitalowe (ekrany displayowe). Szeroko promowana jest marka własna Auchan dla kategorii tekstyliów, InExtenso.

Ekrany pojawiły się nie tylko w tym miejscu, ale również w paru innych miejscach hipermarketu. Dzięki temu operator może się łatwiej komunikować z klientem, informować go o akcjach promocyjnych i nowościach produktowych. Displaye są wykorzystywane przez Auchan także do promowania aplikacji mobilnej sieci, która niedawno zadebiutowała na polskim rynku. Jej wdrożenie nastąpiło bardzo późno (gdy porówna się działania Auchan z działaniami konkurentów), ale i tak krok ten pokazuje, że francuska sieć podchodzi na poważnie do cyfrowej rewolucji, która ogarnia branżę handlową.

Przypomnijmy, że aplikacja mobilna Auchan zadebiutowała w Polsce przed kilkoma tygodniami. Na razie oferuje ona klientom jedynie możliwość przeglądania gazetek, korzystania ze specjalnych zniżek (dostępnych tylko w aplikacji), sprawdzania godziny otwarcia i dojazdu do sklepów, oraz przeglądania przepisów i porad. Jednak można przypuszczać, że z czasem w aplikacji pojawi się też możliwość robienia zakupów w Auchan Direct, jak również odbioru produktów z Coolomatów.

Technologiczna rewolucja w Auchan dopiero raczkuje, ale wkrótce przyspieszy. Jak ustaliliśmy, sieć rozpoczęła poszukiwania pracownika na stanowisko Manager Digital - InStore. Osoba ta odpowiadać ma za "znajdowanie oraz wdrażanie inicjatyw technologicznych, których celem będzie polepszanie doświadczenia zakupowego klientów oraz codziennej pracy pracowników sieci. Nowy pracownik będzie miał za zadanie "zdigitalizować ścieżkę zakupową klientów" oraz "pracować nad polepszaniem user experience w sklepach".

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 24

  • 19
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 4
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (9)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Kaloryfer 9 ponad rok temuocena: 100% 

    Zastanówcie się ile te dekoracje kosztują jedne rozwalaja nowe zakładają na wszystkich sklepach remonty i poprawki po remontach bez żadnych odbiorów i nadzoru byle wydać przed końcem roku kasę i jak zawsze wykazać straty bo my mamy pracować za miskę ryżu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Artur87 8 ponad rok temuocena: 50% 

    Super pomysł z tym interaktywnym sommelierem! Dzięki temu znalazłem wino dla mojej drugiej połówki :) Szkoda, że jest to tylko w tym jednym sklepie. Taki sommelier przydałby się też na piwach :)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~glinka 7 ponad rok temuocena: 100% 

    Reklama,wygląd sklepów,cyfryzacja a z tyłu sytuacji,wózki starsze od dinozaurów komputery z epoki kamienia łupanego,systemy sprzed epoki świetlnej. Do tego pracownicy z głodowymi wypłatami. Ale Francuzi się cieszą i ich polscy odpowiednich. Za chwilę Polaków tu nie będzie.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~gdanski 6 ponad rok temuocena: 100% 

    W końcu coś zmieniają!!! tylko z ich tempem nim wszystkie hipermarkety się zmienią potrwa to kolejne od 2 do 5 lat i wtedy zobaczą, że znowu są w tyle za konkurencją. U nich zmiany są błyskawicznie przeprowadzane w ciągu 6 miesięcy do roku.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Colombier12 5 ponad rok temuocena: 83% 

    Siermięga na maksa. Wręcz dramat! Carrefour odskoczył im o lata świetlne! Przejęcie Reala jeszcze długo będzie się odbijać czkawką...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Znanyczlowiek 4 ponad rok temuocena: 55% 

    Skopiowali wystrój z Leclerca i Tesco. Wyglądają teraz jak zwykły sklep. Więc gdzie ta rewolucja?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~robin66 3 ponad rok temuocena: 79% 

    Pudrowanie TRUPA! Głodowe pensje i zakompleksiony zarząd. Pseudointelektualiści z gigantycznymi pensjami! Ciekawe czy pan szef przeżyłby choć tydzień za głodową pensję kasjera???

    oceń komentarz
  • ~Kasjer 2 ponad rok temuocena: 83% 

    To prawda.. kasę na reklamę to mają. A w takim bistro stoi kasjerka SAMA. Jako kasjerka powinna jedynie nabijać na kasę towary, a ona je przygotowuje, sprząta..

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Auchan 1 ponad rok temuocena: 93% 

    Czemu nie ma nigdy mowy o marnych zarobkach w tym markecie tyle pieniędzy wykładają na zmiany wyglądu sklepu a od zaplecza cyrk

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony