REKLAMAPartner Logistic - baner główny (14-29.02.2020 r.)
Na zdj. hipermarket Auchan w Łomiankach po remodelingu

Na zdj. hipermarket Auchan w Łomiankach po remodelingu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 3 z 3
REKLAMA

W Auchan w Łomiankach w dziale z alkoholami zwracają uwagę ekspozycje z produktami dla "koneserów", np. torfowe whisky z wyspy Islay, czy z winami z Ameryki Południowej. Bardzo czytelną nawigację zastosowano w przypadku regałów z piwami - klient nie musi już podnosić butelki z półki by dowiedzieć się, z jakim rodzajem piwa ma do czynienia. Sporą dawkę informacji na temat poszczególnych produktów zawarto na etykietach (styl piwa, smak, aromat, wskaźnik IBU).

W doborze win klientom hipermarketu Auchan w Łomiankach pomaga sommelier. Nie jest on jednak dostępny w sklepie codziennie - przykładowo, w kwietniu jego obecność w sklepie zaplanowano łącznie na siedem dni (zwykle piątki i soboty). Oprócz prawdziwego sommeliera, klientom Auchan doradzić może elektroniczny sommelier. Wskazanie kilku parametrów na ekranie displayowym okazuje się bardzo pomocne w wyborze odpowiedniego produktu.

Nowościami w unowocześnionym sklepie Auchan, nieznanymi z innych sieciowych sklepów w Polsce, są: koncept z miodami (można je samodzielnie nalać do słoika), a także regał i stojak z dojrzewającymi wędlinami, czy raczej całymi udźcami.

Potężną przemianę przeszedł dział Bazarek Luz, który wygląda znacznie lepiej, a dzięki dyspozytorom samoobsługowym zwiększa samodzielność klientów, ogranicza jednocześnie koszty związane z pracownikami. Popularnością cieszy się strefa sushi, w której japońskie potrawy przygotowywane są na miejscu.

Sieć Auchan znalazła też pomysł na to, jak zatrzymać klienta na dłużej w dziale z prasą i książkami. Otóż w tę przestrzeń wkomponowany został... ogródek zabaw dla dzieci. Ważnym proekologicznym rozwiązaniem wdrożonym w hipermarkecie jest z kolei automat do skupu butelek i skrzynek z butelkami.

Istotny element nowego sklepu to wydzielona strefa gastronomiczna Ma Table - Moje Bistro. Nie powstała ona w miejscu "strefy grillowej", w której dotychczas można było zamówić posiłek na miejscu, lecz przy wejściu do hipermarketu, dzięki czemu dostępna nie tylko z poziomu sali sprzedaży, ale i z zewnątrz. Przypomnijmy, że koncept Ma Table zadebiutował w Polsce w listopadzie ub.r. w sklepie Auchan Supermarket w Konstancinie.

W strefie gastronomicznej klient może zamówić m.in. kanapki, pierogi, desery (lody, muffiny, ciastka, babeczki), sałatki i napoje. Ceny wydają się atrakcyjne - wahają się w granicach od 0,39 zł (za jednego pieroga) do 6 zł (za lunchboksy). Strefa Ma Table sprawia wrażenie przyjaznej, dzięki zastosowaniu wielu drewnianych elementów. W bistro Auchan można usiąść jak przy barze (dookoła obszaru w którym przygotowywane są posiłki), albo w oddzielnej, przeszklonej salce.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 24

  • 19
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 4
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (9)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Kaloryfer 9 ponad rok temuocena: 100% 

    Zastanówcie się ile te dekoracje kosztują jedne rozwalaja nowe zakładają na wszystkich sklepach remonty i poprawki po remontach bez żadnych odbiorów i nadzoru byle wydać przed końcem roku kasę i jak zawsze wykazać straty bo my mamy pracować za miskę ryżu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Artur87 8 ponad rok temuocena: 50% 

    Super pomysł z tym interaktywnym sommelierem! Dzięki temu znalazłem wino dla mojej drugiej połówki :) Szkoda, że jest to tylko w tym jednym sklepie. Taki sommelier przydałby się też na piwach :)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~glinka 7 ponad rok temuocena: 100% 

    Reklama,wygląd sklepów,cyfryzacja a z tyłu sytuacji,wózki starsze od dinozaurów komputery z epoki kamienia łupanego,systemy sprzed epoki świetlnej. Do tego pracownicy z głodowymi wypłatami. Ale Francuzi się cieszą i ich polscy odpowiednich. Za chwilę Polaków tu nie będzie.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~gdanski 6 ponad rok temuocena: 100% 

    W końcu coś zmieniają!!! tylko z ich tempem nim wszystkie hipermarkety się zmienią potrwa to kolejne od 2 do 5 lat i wtedy zobaczą, że znowu są w tyle za konkurencją. U nich zmiany są błyskawicznie przeprowadzane w ciągu 6 miesięcy do roku.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Colombier12 5 ponad rok temuocena: 83% 

    Siermięga na maksa. Wręcz dramat! Carrefour odskoczył im o lata świetlne! Przejęcie Reala jeszcze długo będzie się odbijać czkawką...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Znanyczlowiek 4 ponad rok temuocena: 55% 

    Skopiowali wystrój z Leclerca i Tesco. Wyglądają teraz jak zwykły sklep. Więc gdzie ta rewolucja?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~robin66 3 ponad rok temuocena: 79% 

    Pudrowanie TRUPA! Głodowe pensje i zakompleksiony zarząd. Pseudointelektualiści z gigantycznymi pensjami! Ciekawe czy pan szef przeżyłby choć tydzień za głodową pensję kasjera???

    oceń komentarz
  • ~Kasjer 2 ponad rok temuocena: 83% 

    To prawda.. kasę na reklamę to mają. A w takim bistro stoi kasjerka SAMA. Jako kasjerka powinna jedynie nabijać na kasę towary, a ona je przygotowuje, sprząta..

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Auchan 1 ponad rok temuocena: 93% 

    Czemu nie ma nigdy mowy o marnych zarobkach w tym markecie tyle pieniędzy wykładają na zmiany wyglądu sklepu a od zaplecza cyrk

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony