REKLAMAMarket Roku 2018  - baner główny
Sieć Auchan zdecydowała się na mocne promowanie regionalnych marek

Sieć Auchan zdecydowała się na mocne promowanie regionalnych marek (materiały własne)

Sieć Auchan wdrożyła w swoich sklepach koncept o nazwie Uczta Lokalnych Smaków. W hipermarketach sieci cała jedna alejka przeznaczona została do promowania produktów z regionalnego asortymentu, takich jak specjały kaszubskie, ser bydgoski, toruńskie pierniki, maślanka mrągowska, czy kiełbasa podhalańska.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Promocja Uczta Lokalnych Smaków trwa w sklepach Auchan od 13 do 24 września. Sieć wydała z tej okazji specjalny numer gazetki, a prezentowane w nim produkty posegregowane zostały zgodnie z krainą ich pochodzenia. Każde z województw jest reprezentowane w podobnym stopniu. W katalogu znalazło się łącznie ok. 180 produktów - głównie wyrobów mleczarskich i mięsnych.

Jednocześnie Auchan napędza dodatkowo sprzedaż produktów regionalnych dzięki "Quizowi wiedzy regionalnej", w którym sprawdzić mogą się klienci sieci. Dla uczestników konkursu przewidziano 924 bony zakupowe o wartości 50 zł każdy.

Przeciwwagą dla promowania lokalnych i regionalnych produktów w sklepach sieci Auchan jest inna akcja o nazwie "Kultowe marki", obowiązująca w dniach 15-21 września. Na 48 stronach dedykowanej temu konceptowi gazetki prezentowane są produkty wytwarzane przez największych producentów, zarówno polskich, jak i zagranicznych.

Promocję "Kultowe marki" Auchan można także potraktować jako odpowiedź na wdrożony przez Biedronkę koncept "Świat Wielkich Marek", w ramach którego dyskontowa sieć sprzedaje wyroby znanych producentów. Część z nich, np. słynne amerykańskie czekoladki z masłem orzechowym Reese's, trafiła na półki Biedronki po raz pierwszy.

Zapraszamy do obejrzenia obszernej galerii zdjęć alejki Uczta Lokalnych Smaków w hipermarkecie Auchan w Łodzi, Al. Jana Pawła II.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 18

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 11
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"