REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

(fot. Konrad Kaszuba)

Auchan Retail Spain uruchomił wirtualnego asystenta, który będzie rekomendował wina konsumentom, po analizie ich gustów, preferencji i możliwości budżetowych, dokonanej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji – informuje hiszpański serwis Aral.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Klient zainteresowany usługą może skorzystać z porad asystenta w sklepie online sieci, na profilu Facebook Messenger oraz bezpośrednio w sklepach Auchan – za pomocą kodu QR.

Iker – tak nazywa się wirtualny sommelier – oferuje klientowi odpowiedni trunek do każdego posiłku. Bierze przy tym pod uwagę takie czynniki, jak dobór gatunku wina do danej potrawy, ulubione marki danego konsumenta i jego budżet. W bazie danych są też wina regionalne i posiadające unijne certyfikaty Chroniona Nazwa Pochodzenia, Chronione Oznaczenie Geograficzne czy Gwarantowana Tradycyjna Specjalność.

Przy tworzeniu projektu Auchan współpracował z BotsLovers.com, hiszpańskim startupem, działającym w obszarze sztucznej inteligencji dla rozwiązań handlu konwersacyjnego, wykorzystujących boty tekstowe i głosowe.

Źródło: revistaaral.com

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony