REKLAMAMLEKOVITA - Batoniki - Banner Główny (13.07.-22.07)

Pewni dobrego – tak Auchan nazwał nową markę własną z produktami polskimi i lokalnymi. W ten sposób francuska sieć sklepów będzie promować ryby, drób, nabiał, owoce i warzywa.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

(materiały prasowe)

Auchan podpisał umowy z dostawcami ponad 120 produktów. Jak zapewnia spółka, kontrakty ze starannie wyselekcjonowanymi lokalnymi producentami i hodowcami podpisywane są w perspektywie długoterminowej.

Firma podaje też, że wprowadza markę lokalnych produktów „Pewni dobrego” w trosce o krajowych dostawców. - W tym bezprecedensowym okresie Auchan nie zapomina również o producentach żywności, których epidemia dotknęła w szczególny sposób. Mając na uwadze obecną, niezwykle trudną sytuację przedsiębiorców,  w trosce o krajowych dostawców, Auchan promuje markę lokalnych produktów – informuje Auchan w komunikacie i dodaje: - Chcemy wyjść poza tradycyjną rolę detalisty. Jesteśmy przekonani, że w tym wyjątkowym, trudnym dla wszystkich momencie, pomoc polskim producentom to obowiązek. Jesteśmy świadomi wagi  społecznej odpowiedzialności biznesu i niezmiennie cenimy dobre relacje z lokalnymi społecznościami. Realizacji tego zadania służy m.in. promowanie marki – Pewni dobrego. 

Jednocześnie Radosław Dac Dyrektor Produktów Auchan Retail Polska przyznaje, że promując nową markę detalista wychodzi naprzeciw oczekiwaniom polskiego konsumenta, który poszukuje wysokiej jakości i bezpiecznej żywności za przystępną cenę.  

Spółka wybrała produkty, które odpowiadają współczesnym trendom żywieniowym, wytwarzane są w Polsce, z poszanowaniem środowiska i dobrostanu zwierząt. – Konsumenci mogą być pewni ich pochodzenia i sposobów produkcji – od tradycyjnych po innowacyjne, a nasi dostawcy rynku zbytu – mówi Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska.

Wśród produktów sprzedawanych pod nową marką Auchan znalazł się łosoś jurajski i pstrąg jurajski, kurczak wolno rosnący z wolnego wybiegu, kaczka ze ściółki. Drób hodowany jest bez antybiotyków i karmione paszą składającą się przynajmniej w 2/3 ze zbóż, bez GMO. 

Kolejne wyroby regionalne to wieprzowina rasy puławskiej, która dociera do sieci dzięki współpracy Auchan z rolnikami i Polskim Związkiem Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej "POLSUS". W gamie „Pewni dobrego” znajduje się również nabiał (jogurty, śmietany, białe sery), jaja BIO, a także owoce i warzywa bez pozostałości pestycydów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony