REKLAMARC Foods - baner główny - grudzień 2018

(fot. materialy prasowe)

Według raportu pt. „Brand Managerowie w branży FMCG 75 proc. brand managerów jest gotowych na zmiany w swoim zawodzie - informuje newsrm.tv.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

Dominującym czynnikiem mającym wpływ na ich decyzję, jest wysokość wynagrodzenia. Rynek cały czas się zmienia i kształtuje, co motywuje ludzi do zmian. Ponad połowa, bo 55 proc. respondentów deklaruje, że duże znaczenie ma dla nich work-life balance, czyli zachowanie równowagi pomiędzy życiem prywatnym, a zawodowym.

41 proc. zaznacza, że duży wpływ na nich ma samochód służbowy, a 40 proc. możliwości przywódcze w budowie zespołu. Czynnikami wpływającymi na potrzeby zmian są, również awans lub też zmiana kategorii produktowej.

Niezadowolenie z obecnej pracy wpływa na podjęcie decyzji o jej zmianie. Branża FMCG od wielu lat jest jedną z tych, które rozwijają się najszybciej. Jest też najbardziej pożądaną branżą wśród studentów, jak i osób z doświadczeniem zawodowym.

Według badań przeprowadzonych przez zespół HRK FMCG Brand Managerowie są grupą zawodową, która stosunkowo często podejmuje decyzje o zmianie pracodawcy. Średni czas pracy Brand Managera w jednej firmie to 2 lata. Po upływie tego czasu pracownicy, którzy nie dostrzegają dla siebie możliwości rozwoju zawodowego, otwarcie komunikują chęć podjęcia nowych wyzwań. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony