REKLAMAGOODMAN - Baner Główny (maj-czerwiec 2018)
Grupa Bakoma rozszerza swoją działalność o kolejną kategorię produktów - alkohole

Grupa Bakoma rozszerza swoją działalność o kolejną kategorię produktów - alkohole (fot. materiały prasowe)

Grupa Bakoma poprzez spółkę BZK Alco wkracza na rynek alkoholi - wkrótce w sklepach pojawią się napoje procentowe pod takimi markami, jak Kazimierz Wielki, Senator Komorowski Organic Vodka, Waligóra oraz Janosik. Potwierdziły się tym samym informacje portalu wiadomoscihandlowe.pl. O tym, że spożywczy gigant kontrolowany przez rodzinę Komorowskich ma w planach wejście w kategorię alkoholi pisaliśmy jako pierwsi już w grudniu 2016 r.

REKLAMAKORAL - belka w artykułach - Bracia Koral (Smaki dzieciństwa_v2) -  24 - 31 maj 2018

BZK Alco to najmłodsza – powstała w 2016 r. – spółka wchodząca w skład grupy BZK, działającej w 100 proc. w oparciu o polski kapitał. Nowy podmiot zajmuje się destylowaniem, rektyfikowaniem i mieszaniem alkoholi. Ścisła współpraca ze spółkami wchodzącymi w skład grupy (Bakoma, Polskie Młyny, Komagra, Bioagra) ma dać nowej firmie "gwarancję wytwarzania trunków na bazie najlepszych surowców rolnych oraz zapewnia najwyższą jakość spirytusu".

- BZK Alco, jako jedyna spółka w tej branży w Polsce, może dzięki temu w pełni kontrolować produkcję trunków na każdym etapie ich wytwarzania - chwali się firma w komunikacie. - Począwszy od wyboru wysokogatunkowych ziaren, w tym pochodzących z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, poprzez łączenie samodzielnie rektyfikowanego spirytusu z wodą wydobywaną z własnych źródeł, skończywszy na butelkowaniu w niedawno postawionej, nowoczesnej rozlewni wódek - dodaje spółka, podkreślając, że w procesie produkcji wykorzystywana będzie "unikatowa w skali Europy technologia pozwalająca na wytwarzanie krystalicznie czystego alkoholu".

– Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości trunków, wyprodukowanych w 100 proc. z najlepszych surowców, zachowujących bardzo dobrą relację jakości, pojemności i ceny w danym segmencie rynku – mówi Wojciech Surowiecki, dyrektor ds. produkcji BZK Alco. – Nasze alkohole są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy poszukują polskich produktów o wysokiej jakości. Widzimy też swoje miejsce w sektorze producentów limitowanych marek własnych. Oprócz produkcji trunków zajmujemy się też tworzeniem marek – dodaje Surowiecki.

BZK Alco zamierza stworzyć portfolio marek, które dedykowane będą różnym grupom docelowym. Ich cechą charakterystyczną będzie wytwarzanie z najwyższej jakości surowców i krystalicznie czystej wody. Na rynku będą się również wyróżniać wizerunkiem, dbałością o wygląd opakowania i etykiet. Rynkową ekspansję spółka rozpoczyna od wprowadzenia na sklepowe półki marek wódek czystych, np. Kazimierz Wielki – który jest adresowany do szerokiego grona odbiorców szukających produktów premium, o wyższej jakości.

Kolejny produkt, który można już kupić w limitowanej ofercie to marka super premium Senator Komorowski Organic Vodka. Wraz z nimi wystartował Waligóra, który jest przeznaczony do segmentu budget. Zapowiadane jest wprowadzenia kolejnych produktów, w tym smakowego napoju spirytusowego Janosik.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"