REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny - 100 lat Niepodległości (wrzesień 2018)

(Baltona)

Nowy operator sklepów wolnocłowych w Porcie Lotniczym Wrocław właśnie oficjalnie zainaugurował działalność. Baltona poszerzyła ofertę modową, wybór artykułów spożywczych czy kosmetyków, wprowadziła nową markę z produktami regionalnymi, otworzyła też dwa całkowicie nowe lokale.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

W ubiegłym roku Baltona wygrała konkurs na operatora sklepów wolnocłowych na wrocławskim lotnisku. Pierwszy sklep otworzyła już w grudniu, teraz gotowych jest wszystkich sześć lokali. 30 sierpnia Baltona uroczyście zainaugurowała swoją działalność w Porcie Lotniczym Wrocław.

– Obok bogatego i dopasowanego do potrzeb klientów asortymentu, pragniemy zaoferować im także unikalne doświadczenia zakupowe podkreślające charakterystykę miasta. Nowoczesna i starannie dobrana oferta handlowa ma wzmocnić wizerunek wrocławskiego portu i wyróżnić go na tle innych obiektów tego typu w Polsce – mówi Piotr Kazimierski, prezes Baltona S.A.

Oferta nowego operatora jest różnorodna. Cztery sklepy, łącznie o powierzchni 740 mkw., znajdują się w hali odlotów Schengen. Największy z nich to Wroclaw Duty Free, oferujący m.in artykuły spożywcze, perfumy, kosmetyki, akcesoria, alkohole i wyroby tytoniowe. Fashion Boutique proponuje odzież, biżuterię i akcesoria, a w Zoom można zaopatrzyć się w prasę i książki. Nową koncepcją jest Spirit of Poland, sklep wyspecjalizowany w polskich produktach regionalnych. Można tam kupić m.in. ceramikę, miody czy sery z Dolnego Śląska, kraftowe piwa, nalewki czy inne regionalne alkohole.  

Baltona otworzyła sklepy również w dwóch zupełnie nowych lokalizacjach. W hali odlotów non-Schengen operator uruchomił lokal ze swoimi największymi bestsellerami. Zakupy można zrobić też w hali ogólnodostępnej, na parterze – nowy lokal liczy 86 mkw. Znajdziemy tam m.in. perfumy, kosmetyki i akcesoria modowe.

Sklepy nowego operatora wyróżnia projekt aranżacji powierzchni handlowej. Opracowała go londyńska pracownia The Design Solution, inspiracje czerpiąc z architektury wrocławskiego Rynku, mostów czy krasnali.

– Wrocławskie Stare Miasto przyciąga turystów z całego świata i jest zapewne jednym z najpiękniejszych w Europie. Główny motyw dla sklepów stworzyliśmy zainspirowani szczytami gotyckich budynków oraz kolorami fasad przeważającymi w Rynku – mówi Nick Taylor z The Design Solution, projektant wystroju sklepów Baltony na wrocławskim lotnisku.

Umowa pomiędzy Portem Lotniczym Wrocław a Baltoną została podpisana na pięć lat. – Rozwój wrocławskiego lotniska opiera się na sukcesywnej rozbudowie siatki połączeń, ale podróżni oczekują też i doceniają wysoką jakość obsługi w naszym porcie. Atrakcyjne sklepy są tu jednym z kluczowych elementów, dlatego cieszymy się, że nowy operator proponuje szerszą i bogatszą ofertę – mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław. – Na szczególną uwagę zasługuje nowy format Spirit of Poland, który doskonale wpisuje się w potrzeby coraz liczniej odwiedzających nas turystów zagranicznych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony