REKLAMAHELIO - NATURA - BANER GŁÓWNY (30.03 - 05.04.2020)

(materiały prasowe Helio)

Masy do ciast i bakalie HELIO - tych produktów nie może zabraknąć w ofercie sklepu szczególnie w ostatnie, najbardziej intratne dla detalisty przedświąteczne, handlowe weekendy. Masy i bakalie Helio od lat wyróżnia naturalna receptura i łatwość użycia.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 2 (16.03 - 16.04.2020)

Marka HELIO znajduje się w ścisłej czołówce bakalii paczkowanych i mas bakaliowych. Wszak HELIO było prekursorem w produkcji gotowych mas makowych. To właśnie ten bakaliowy potentat po raz pierwszy zaopatrzył sklepy w tego typu produkty na początku XXI wieku, dostrzegając istotną dla konsumentów potrzebę połączenia tradycji z łatwością i szybkością przygotowania potraw w okresie przedświątecznej gorączki. Choć od czasu wprowadzenia pierwszych mas makowych HELIO na rynek minęło już blisko 20 lat, produkty HELIO wciąż są przedświątecznym bestsellerem i nieodzownym składnikiem domowych wypieków i tradycyjnych wigilijnych potraw. HELIO nadal wyróżnia się na tle półki budowaną przez dekady renomą i zaufaniem konsumentów, choć na rynku pojawiły się produkty konkurencyjne innych marek. Sprawdzony skład produktu, proporcje składników, smak oraz pewna jakość są bez wątpienia istotnym atutem tych produktów. Szczególnie na święta konsumenci wolą bowiem nie ryzykować czasu i pieniędzy na niepewne zamienniki. Co ważne dla współczesnego rynku, HELIO także wpisuje się w obecne trendy podkreślając dodatkowe, unikalne wartości swoich produktów takie jak brak glutenu potwierdzony certyfikatem Przekreślonego Kłosa, brak konserwantów, czy brak powszechnie używanego w masach cukierniczych innych marek oleju palmowego. To istotne walory produktów HELIO, dzięki którym wciąż wygrywają rynkową walkę o konsumenta.

Pewna jakość to podstawa w budowaniu renomy i lojalności konsumentów wobec marki

Dobierając produkty, które sprzedajemy w naszych sklepach warto pamiętać, że oferta jaką proponujemy naszym konsumentom buduje także wizerunek naszej placówki. Zgodnie z ostatnimi głośnymi doniesieniami w mediach dotyczących kontroli Inspekcji Handlowej w polskich sklepach spożywczych i marketach nieprawidłowości występowały zaskakująco często. Jak wskazuje Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta zastrzeżenia kierowane były przede wszystkim do ciast i ciastek, ale również ryb i… bakalii, czyli jednych z najbardziej popularnych produktów w okresie przedświątecznym. Czy warto zatem ryzykować z wstawianiem na półki produktów o niepewnym pochodzeniu? Zdecydowanie nie! Warto pamiętać, że w świadomości zawiedzionego konsumenta to nie tylko producent zostanie obarczony winą za złej jakości produkt, ale także sklep, który go sprzedał. Na dodatek to pracownik sklepu będzie musiał wejść w interpersonalną relację tłumacząc się za czyjeś winy. Warto zatem pamiętać żeby stawiać na sprawdzonych producentów o wieloletniej renomie i certyfikowanych zakładach produkcyjnych, takich jak polska firma HELIO.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 10% - Halfpage (marzec-kwiecień 2020)
do góry strony