REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020

(fot. Katka Pavlickova, Unsplash)

Rynki serów białych, do smarowania pieczywa, a także typu greckiego, rozwijają się dynamicznie, głównie w kierunku produktów o wysokiej jakości, praktycznie zapakowanych, coraz wygodniejszych dla potencjalnego konsumenta.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Na znaczeniu zyskują trendy promujące naturalną żywność, bez udziału chemii i inżynierii genetycznej. Konsumenci oczekują produktów, które będą w pełni naturalne, a przez to bezpieczne dla zdrowia. – Hochland wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom konsumentów. Dbamy o to, żeby każdy produkt był w pełni bezpieczny dla konsumentów. Przestrzegamy najwyższych standardów jakości i higieny produkcji. Cały proces produkcyjny podlega stałej i pełnej kontroli – zapewnia Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager w firmie Hochland Polska.

Jego firma kupuje mleko od ponad 500 polskich rodzinnych gospodarstw. – Łączą nas z nimi bliskie i partnerskie relacje. Nasi hodowcy dbają o dobrostan zwierząt, ich bezpieczeństwo i higienę. Przestrzegają wyznaczonych wysokich standardów, dzięki czemu mamy gwarancję, że otrzymujemy od nich wysokiej jakości polskie mleko – akcentuje Jacek Wyrzykiewicz. – Każdego dnia w całej Polsce konsumenci zjadają prawie 2,4 mln kanapek z naszymi serami – dodaje. Z kolei sery sałatkowe typu greckiego znajdujące się w ofercie Hochland są chętnie wykorzystywane w rozpoczynającym się właśnie sezonie grillowym. Sałatki z wykorzystaniem serów stały się już nieodłącznym elementem spotkań przy ruszcie.

Sery świeże znajdują bogate zastosowanie w kuchni, zwłaszcza w sezonie wiosenno-letnim. – Wraz ze wzrostem zainteresowania Polaków kulinariami ich popularność rośnie – zauważa Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita. – W naszej ofercie konsumenci znajdą m.in.: klasyczne twarogi, jak klinek, Wiejski czy krajanka. Będą idealne nie tylko na kanapki, do past twarogowych czy naleśników, ale również do przygotowania serników czy innych wypieków i deserów – przekonuje.

Jako składniki sałatek wskazuje z kolei sery Mozzarella, Favita czy Salatos. – Widząc szerokie zainteresowanie tą kategorią produktów poszerzyliśmy asortyment serów sałatkowo-kanapkowych o Favitę w wersji bez laktozy, by szersze grono konsumentów mogło cieszyć się smakiem potraw przygotowywanych z tym serem o charakterystycznym słonym smaku – komentuje Dariusz Sapiński.

Towarzyszem śniadań czy kolacji dla wielu konsumentów stał się też serek śmietankowy Wypasiony, jedna z ostatnich nowości Mlekovity w tej kategorii. Dostępny jest on już w 6 wariantach: o smaku naturalnym, z ziołami, ze szczypiorkiem, z suszonymi pomidorami, z chrzanem i z czosnkiem. Powodzeniem cieszy się także topiony ser twarogowy Deliser, oferowany w wygodnych, osobno pakowanych kosteczkach w porcji „na raz”.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony