REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)
Biba Konieczna-Sano

Biba Konieczna-Sano (mat. prasowe)

Biba Konieczna-Sano została nowym dyrektorem generalnym Brown-Forman w Polsce. Zastąpiła na tym stanowisku Ricardo Cupido, który objął stanowisko regionalnego dyrektora zarządzającego w krajach rozwiniętej Azji (Regional Managing Director, Developed Asia).

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Biba Konieczna-Sano dołączyła do Brown-Forman 16 lat temu i w tym czasie zajmowała różne stanowiska w organizacji firmy, m.in. dyrektora marketingu w Polsce, w krajach bałtyckich i Rosji. W 2011 roku przeprowadziła się do Louisville, gdzie została szefową sztabu prezesa ds. marketingu (Chief of Staff to the Chief Marketing Officer). W 2013 roku dołączyła do North America Region jako dyrektor marki (Group Brand Director) Grupy Bourbonów i Whiskey, a w 2015 dołączyła do Globalnego Zespołu Jack’a Daniel’sa. W 2018 roku Biba Konieczna-Sano wróciła do Europy aby objąć stanowisko dyrektora marketingu w nowo powstałym regionie Europejskim, z siedzibą w Amsterdamie.

– Polska to dynamicznie rozwijający się rynek, na którym produkty Brown-Forman mają ugruntowaną pozycję, dlatego z entuzjazmem patrzę na nowe wyzwania. Zwłaszcza, że polscy konsumenci przestawiają się na alkohole premium. Moją ambicją będzie wzbogacanie doświadczeń naszych konsumentów, budowanie z nimi długotrwałych relacji, dalszy wzrost świadomości i roli odpowiedzialnej konsumpcji, a także dalszy rozwój naszej efektywnej i zróżnicowanej organizacji – mówi Biba Konieczna-Sano.

Brown-Forman Polska konsekwentnie osiąga pozytywne wyniki biznesowe, rozwijając swoje marki zwłaszcza w segmencie premium i super premium. Jak wynika z danych firmy, w 2018 roku wolumenowa sprzedaż whisky marek z portfolio firmy wzrosła w Polsce o 16,9 proc. w porównaniu do roku poprzedniego, co sprawia, że Polska jest obecnie w pierwszej dziesiątce krajów najbardziej perspektywicznych dla rozwoju Brown-Forman, plasując się na 6 miejscu pod względem wielkości.

Brown Forman jest jednym z największych amerykańskich brandów sprzedających alkohole wysokoprocentowe i wina w ponad 160 krajach. W Polsce, Brown-Forman jest jednym z największych dystrybutorów napoi wysokoprocentowych z kategorii premium. W swoim portfolio posiada takie marki jak: Finlandia Vodka, Jack Daniel’s, Woodford Reserve, Glendronach, BenRiach, Glenglassaugh, Chambord, Herradura and El Jimador.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~birbant 1 2 miesiące temuocena: 100% 

    Biba - imię świetnie pasuje do branży ;)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony