REKLAMAMarket Roku 2018  - baner główny

(Biedronka / Jeronimo Martins Polska)

Od poniedziałku 4 grudnia użytkownicy kart prepaid tuBiedronka – telefonii komórkowej oferowanej przez sieć Biedronka – mogą korzystać z promocji w sklepach największej w Polsce sieci handlowe. Przypomnijmy, że istniejąca od 2009 r. sieć tuBiedronka stanowi uzupełnienie oferty sklepów Biedronka. Partnerem świadczącym usługi w ramach projektu jest T-Mobile.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Wszyscy obecni i przyszli użytkownicy sieci tuBiedronka otrzymają dodatkową korzyść w programie „Moja Biedronka”. 20 proc. wartości każdego doładowania tuBiedronka zapisywane jest na karcie „Moja Biedronka” do wykorzystania w formie rabatu podczas kolejnych zakupów. Nowa oferta telefonii obejmuje nie tylko darmowe połączenia i SMS-y wewnątrz sieci (tuBiedronka, T‑Mobile i Heyah, , a do pozostałych sieci kosztują jedynie 18 gr/min.), ale także jeszcze niższe stawki i darmowy pakiet 5 GB lub 10 GB internetu po doładowaniu za odpowiednio 20 zł lub 30 zł.

- To atrakcyjna propozycja dla rodzin korzystających z biedronkowej sieci telefonicznej, ponieważ rabaty przyznane za zakupy doładowań z kilku numerów mogą trafiać na jedną kartę „Moja Biedronka”. Dzięki temu rozwiązaniu, zebrane oszczędności można przeznaczyć na duże zakupy dla całej rodziny w jednym z ponad 2750 sklepów Biedronka w całej Polsce – mówi Paweł Lachman, dyrektor zakupów Jeronimo Martins Polska.

Zebranego rabatu nie trzeba od razu wydawać, można go kumulować i przeznaczyć na zakupy w dowolnym terminie do 31 sierpnia 2018 r. Informację dotyczącą salda rabatu na karcie „Moja Biedronka” klient znajdzie na paragonie, na którym zostanie odnotowany zakup doładowania tuBiedronka, a także na stronie moja.biedronka.pl. Klient, dokonując płatności za zakupy, może zdecydować, czy chce wykorzystać zgromadzony rabat czy nie. Przy realizacji rabatu pozostała do zapłaty wartość paragonu musi wynieść co najmniej 1 zł. Można wykorzystać tylko część rabatu, gdy wartość zgromadzonego rabatu jest większa niż kwota zakupów pomniejszona o 1 zł. Akcja obejmuje jedynie doładowania, nie dotyczy zakupu starterów.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2750 sklepów w ponad 1000 miejscowości. Firma zatrudnia w Polsce ponad 60 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 12 mld zł.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"