REKLAMAHELIO - Baner Główny - NATURA (21-27.10.2019)

Do końca 2025 roku z półek największej sieci handlowej w Polsce znikną wszystkie świeże jaja z chowu klatkowego - nie tylko marki własnej Biedronki, jak mówiła dotychczasowa deklaracja, lecz także innych marek.

REKLAMAROS-SWEET - HURTUM.pl - Belka w artykułach (21-31.10.2019)

Biedronka już dwa lata temu zadeklarowała wycofanie ze sprzedaży jaj „trójek” marki własnej, jednak taki zapis umożliwiał nadal sprzedawanie jaj z chowu klatkowego innych marek dostępnych w sieci Biedronka. Dlatego właśnie ważne było, by zmieniona wersja deklaracji obejmowała wszystkie jaja klatkowe.

Justyna Rysiak, rzeczniczka Jeronimo Martins, potwierdza, że sieć swoją deklarację zmieniła i do 2025 r. wycofa ze sprzedaży wszystkie świeże jaja z chowu klatkowego. Wydanie przez Biedronkę poprawionej wersji deklaracji jest wynikiem kampanii informacyjnej skierowanej do klientów sieci, przeprowadzonej przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Po kilkumiesięcznej kampanii i milczeniu Biedronki, odbyło się spotkanie aktywistów z przedstawicielami sieci handlowej, gdzie ustalono ostateczne brzmienie deklaracji.

– Decyzje firm o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego odmieniają los milionów kur niosek. Zależy nam, jak i dziesiątkom innych organizacji w koalicji Open Wing Alliance, by decyzje firm były sformułowane w sposób przejrzysty. Dodatkowo, by upewnić się, że w 2025 roku faktycznie wszystkie firmy i sklepy spożywcze wycofają jajka „trójki”, wszystkich prosimy o to samo i traktujemy jednakowo – wyjaśnia Marta Cendrowicz, dyrektorka kampanii korporacyjnych Stowarzyszenia Otwarte Klatki.

Na wycofaniu wszystkich jaj „trójek” w skorupkach jednak nie koniec. Ta decyzja Biedronki jest bardzo ważna, ale aktywiści zamierzają kontynuować rozmowy z siecią handlową w sprawie jaj z chowu klatkowego będących składnikiem produktów marek własnych Biedronki. Z „trójek” w produktach marki własnej zrezygnowały już takie sieci jak Lidl, Makro i Kaufland.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Pozhoga 1 miesiąc temuocena: 67% 

    Niesamowite - przejmują się kurami, a w tym samym czasie ciała abortowanych dzieci - tzw. ,,odpad medyczny" - służą do produkcji szczepionek. Ta ,,cywilizacja" zaraz walnie z hukiem o ziemię.

    oceń komentarz
REKLAMA
do góry strony