REKLAMADan Cake - Baner Główny (lipiec-sierpień 2018)
Dział drogeryjny w sklepie Biedronka

Dział drogeryjny w sklepie Biedronka (materiały własne)

Popularna sieć sklepów zachęca klientów do zadbania o piękny wygląd i dobre samopoczucie. W ramach specjalnej oferty oferuje ponad 250 produktów kosmetycznych w promocji.

REKLAMADANONE - Danonki - Belka w artykułach (lipiec 2018r.)

Każdy, kto w dniach 16-21 kwietnia zakupi 4 dowolne produkty z oferty, najtańszy z nich otrzyma za darmo. Akcją „3 + 1 za darmo!” objęte zostały wszystkie artykuły kosmetyczne z różnych kategorii, m.in. kosmetyki do makijażu, pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, higieny jamy ustnej czy dezodoranty.

Podczas jednych zakupów klient może nabyć maksymalnie 12 kosmetyków, z których aż  3 najtańsze otrzyma gratis.Biedronka intensywnie rozwija ofertę kosmetyków oraz unowocześnia ich ekspozycję.

Systematycznie rozszerzamy kategorię kosmetyków i produktów do pielęgnacji ciała. Rozwijamy ofertę produktów naszych marek własnych, takich jak BeBeauty, ale także poszerzamy zakres współpracy z uznanymi producentami. Dzięki temu w najnowszej ofercie klienci znajdą m.in. produkty takich marek jak: Astor, Dove, Garnier, Head & Shoulders,  Nivea, Pantene, Rexona. Tym samym klienci nie muszą już wybierać się na kosmetyczne zakupy do kolejnych sklepów, a wystarczy, że nabędą je podczas codziennych zakupów w Biedronce – mówi Marta Letka, dyrektor kategorii z Jeronimo Martins Polska odpowiedzialna za ofertę kosmetyków marek producenckich.

W ofercie sieci znalazły się m.in. produkty do pielęgnacji ciała: mydła, żele pod prysznic, dezodoranty roll-on i w spray’u, wody perfumowane, kremy do rąk i ciała, kremy do depilacji włosów, golarki i preparaty do pielęgnacji włosów, a także higieny jamy ustnej.

Wszystkie artykuły to propozycje uznanych marek, takich jak: Aquafresh, Bi-es, Colgate, L’Oréal, Garnier, Pantene, Nivea, Gliss Kur, Sensodyne czy Syoss.     

Z akcji „3+1 za darmo!” można skorzystać w każdym z 2823 sklepów w całej Polsce. To kolejna z promocji, jakie przygotowała Biedronka na wiosnę. W kwietniu klienci mogli skorzystać z kilku nowych - szczególnie atrakcyjnych cenowo – akcji, takich jak „100 na 100” czy „Piątek i sobota bez VAT”.

Z pierwszej odsłony akcji „Piątek i sobota bez VAT” skorzystało 55% klientów, którzy 6 i 7 kwietnia odwiedzili sklepy Biedronka.
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony