REKLAMAMASPEX - Baner Główny (01-16.10.2019)
Lidlaki w jednym z warszawskich sklepów sieci Lidl

Lidlaki w jednym z warszawskich sklepów sieci Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl/ŁR)

Dwie największe sieci dyskontów w Polsce po raz kolejny rywalizują o klienta przy pomocy pluszaków. Maskotki, które pojawiły się w czwartek w Lidlu, są łudząco podobne do tych dostępnych w Biedronce. Co na to przedstawiciele Jeronimo Martins?

REKLAMA

- Jak mówi stare przysłowie: naśladownictwo jest najwyższą formą komplementu - komentuje w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.

Jego zdaniem "trudno porównywać" biedronkowy Gang Słodziaków do możliwości zakupu maskotki w jakimkolwiek sklepie. - Akcja Gang Słodziaków ma swoje konkretne cele: uczy dzieci wytrwałości i konsekwentnego dążenia do celu, wspiera czytelnictwo i promuje zdrową dietę, opartą na spożywaniu warzyw i owoców - stwierdził Mierzwa w rozmowie z wirtualnemedia.pl.

Przypomnijmy, że bitwy Lidla z Biedronką na pluszaki od kilku lat są już na porządku dziennym. Biedronka zapoczątkowała szał na maskotki z (wówczas) Gangu Świeżaków w 2016 r., na co Lidl - który podobny koncept marketingowy wprowadził już w 2015 r. na rynku portugalskim - początkowo odpowiedział figurkami warzyw i owoców.

Jednak już w sierpniu 2017 r., gdy w Biedronce zadebiutowały kolejne pluszaki w ramach Gangu Świeżaków 2, Lidl tego samego dnia wprowadził własne Lidlaki. Już wtedy maskotki z obu kolekcji były do siebie bardzo podobne.

W 2018 r. Biedronka odświeżyła nieco pomysł, zastępując maskotki owoców i warzyw pluszakami zwierząt (Gang Słodziaków). Można się było spodziewać, że w tym roku sieć rozwijana przez Jeronimo Martins przygotuje kolejną odsłonę akcji. Lidl trafnie to przewidział i po raz kolejny odpowiedział Lidlakami, choć tym razem z miesięcznym opóźnieniem

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 16

  • 10
    BARDZO PRZYDATNY
  • 4
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~balavajder 1 9 dni temu

    Szanowny Panie kierowniku Arkadiuszu z Biedronki, popieram, naśladownictwo to najwyższa forma komplementu. Polecam artykuł z poniższego linku, w szczególności daty. https://www.wiadomoscihandlowe...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony