REKLAMAROS-SWEET - baner główny (sierpień 2018)

Biedronka wprowadza koncept produktowy marki na wyłączność na wyższy poziom. Firma postanowiła zaoferować klientom unikalne i niedostępne u konkurencji produkty, np. jogurt Oreo, jogurt Daim z karmelową czekoladą, a także debiutujący na polskim rynku – za pośrednictwem sklepów Biedronki - puding na bazie czekolady Milka.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

(Jeronimo Martins Polska)

Już od kilku lat dyskonty systematycznie poszerzają asortyment, wprowadzając do oferty najbardziej rozpoznawalne i najlepiej sprzedające się marki produktów. Tego oczekuje konsument, który szuka jakości i wyboru. Warto jednak zauważyć, że od pewnego czasu operatorzy handlowi, nie tylko dyskonterzy, pracują nad tym, aby ich oferta oprócz podstawowych towarów, pozwalała się odróżnić od konkurencji. Wprowadzane są marki własne, które mają budować nie tylko percepcję cenową, ale także unikalność oferty. W ten sposób buduje się lojalność klientów.

Sieci handlowe coraz bliżej pracują także z dostawcami, którzy produkują dla nich limitowane wersje produktów. Takich wyrobów klienci nie znajdą na półkach u innych operatorów. Współpraca obejmuje nie tylko nowe gramatury, opakowania (w tym wielopaki), ale także m.in. niedostępne gdzie indziej warianty smakowe.

Sieć sklepów Biedronka ruszyła kilka dni temu z akcją promocyjną „Świat wielkich marek”. Nie byłoby w tym nic dziwnego – bo tego typu promocje pojawiają się nie tylko w tej, ale także innych sieciach dyskontowych już od pewnego czasu – ale teraz oprócz największych brandów, pojawiły się produkty w wersjach, których nie można kupić w innych sklepach, a przynajmniej nie u dyskontowej konkurencji.

W ofercie pojawił się, m.in. jogurt z ciasteczkami Oreo (Mondelez), jogurt Daim z karmelową czekoladą, a także debiutujący na polskim rynku – za pośrednictwem sklepów Biedronka - pudding na bazie czekolady Milka (Mondolez).

W sumie – jak wynika z folderu Biedronki - w ramach akcji pojawiło się ok. 130 produktów „wielkich marek”, w tym takie dość unikalne produkty jak: biała czekolada z ciasteczkami firmy Hershey’s, czy batonik Reese’s, tej samej amerykańskiej firmy. Należy jednak zaznaczyć, że znaczna cześć produktów, które znajdują się w folderze jest już dostępna w regularnej ofercie sklepów sieci.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Bee 1 6 miesięcy temu

    Dużo więcej by sprzedali gdyby nie pisali na produkcie "wyprodukowano dla Biedronki"

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony