REKLAMABelgian Meat Office - Baner Główny (16-30.09.2019)
Biedronka sponsoruje gotowanie w TVP2. Plan programu „Gotowi do gotowania. Start!

Biedronka sponsoruje gotowanie w TVP2. Plan programu „Gotowi do gotowania. Start! (Monika Załoga)

Jeronimo Martins zaprezentuje produkty sprzedawane w sklepach Biedronka w programie telewizyjnym „Gotowi do gotowania. Start!”. Show, w którym dwie dwuosobowe drużyny rywalizują o to, kto przygotuje lepszy posiłek o łącznej wartości 25 zł dla czteroosobowej rodziny, rusza już we wrześniu.

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE -BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.09.2019)

Biedronka wyeksponuje w kulinarnym programie telewizyjnym produkty podstawowe, proste, świeże, do szybkiego przygotowania w domu. Ideą programu „Gotowi do gotowania. Start!” jest promowanie codziennych zakupów w Biedronce. W poszczególnych odcinkach będą prezentowane wyłącznie marki własne. Jeronimo Martins nie przewiduje współpracy z innymi markami.

Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka powiedziała portalowi wiadomoscihandlowe.pl, że firma zaprezentuje głównie artykuły marki własnej i świeże produkty ze stoiska owocowo-warzywnego.

– Chcemy podkreślić, że Biedronka jest sklepem na codzienne zakupy, m.in. dzięki naszej bardzo szerokiej sieci 2916 sklepów. Od pewnego czasu przyglądaliśmy się formułom programów kulinarnych. Wybraliśmy ten program, bo ma bardzo ciekawy format: jest nadawany codziennie, w dobrym czasie i łączy element zabawy z inspiracjami kulinarnymi i przekazem edukacyjnym w „lekkiej” formie. W programie zaprezentowana będzie różnorodność naszego asortymentu oraz inspiracje na dania z produktów świeżych – dodała Dorota Wrotek-Gut.

Przedstawiciele Biedronki podkreślają, że w spiżarni, dostępnej dla obu kucharzy, znajdzie się pula produktów bazowych, które każdy ma zazwyczaj w domu. W każdym odcinku będą też specjalne artykuły dnia – „bohaterowie” odcinka.

– Produkty dobieramy pod kątem formuły programu. Każda drużyna ma do dyspozycji kilka bazowych składników za nie więcej niż 25 zł, z których ma za zadanie stworzyć danie obiadowe. Chcemy pokazać widzom różnorodność produktów, ale skupić się na artykułach świeżych, takich jak warzywa, mięso, ryby. W daniach wegetariańskich będziemy chcieli zaprezentować kasze, makarony, produkty strączkowe czy tofu. Formuła programu zakłada codzienną emisję. Chcemy zachęcić naszych klientów do codziennego gotowania, które zajmie mało czasu, nie będzie dużo kosztowało, a w efekcie powstaną  smaczne i inspirujące potrawy – dodaje dyrektor ds. komunikacji marketingowej Biedronki.

Uczestnikami programu, który od 9 września będzie emitowany od poniedziałku do piątku przez TVP2 będą profesjonalni kucharze i amatorzy. Obecna w studiu publiczność zagłosuje na najlepsze dania. Zwycięzca każdego odcinka otrzyma voucher na zakupy w sklepach Biedronka. Na razie wiadomo, że telewizja wyemituje niemal 60 odcinków „Gotowi do gotowania. Start!”. Program prowadzi Marzena Rogalska, a wśród profesjonalistów gotujących z amatorami znajdą się Marco Ghia, Adriana Marczewska, Michał Bałazy, Dominika Wójciak, Piotr Ostrowski i Charles Daigneault.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony