REKLAMARC Foods - baner główny - grudzień 2018

(mat. prasowe)

Najchętniej kupowane na rynku gazety dostępne są już w 2245 sklepach sieci. W ofercie znaleźć można dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, magazyny poradnikowe i rozrywkowe, a w ponad 1840 placówkach także dzienniki regionalne.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

W zależności od wielkości sklepu Biedronka oferuje klientom 15 lub 35 tytułów prasowych. Gazety prezentowane są na specjalnych ekspozytorach, umieszczonych najczęściej przed linią kas. Do sklepów Biedronka dostarcza je Ruch SA.

Proponowane przez sieć tytuły to liderzy rynkowi – „Fakt”, „Super Express” i „Nasz Dziennik” wśród dzienników ogólnopolskich, „Gość Niedzielny”, „Polityka” i „Newsweek Polska” wśród tygodników opinii oraz „Kobieta i Życie” i „Dobre Rady” wśród miesięczników poradnikowych.

W ofercie sieci znaleźć można również najpopularniejszy tygodnik telewizyjny „Tele Tydzień”, najbardziej poczytne magazyny kobiece, takie jak „Przyjaciółka” czy „Tina” oraz motoryzacyjne – „Auto Świat” i „Motor”, a także „Przegląd Sportowy”. W sklepach dostępne są też regionalne dzienniki.

– Chcąc odpowiadać na oczekiwania klientów stale uatrakcyjniamy asortyment produktów dostępnych w sieci sklepów Biedronka. Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie oferty tytułów prasowych po to, by zapewnić możliwość zakupu najpopularniejszych gazet podczas codziennych zakupów. Dodatkowo, mając na uwadze, że nasi klienci chcą wiedzieć, co dzieje się w ich najbliższej okolicy, proponujemy im regionalny dziennik, najchętniej czytany w danej części kraju – mówi Monika Krawczyk, kupiec odpowiedzialny za ofertę prasy w sieci sklepów Biedronka.

Na rozwoju oferty prasy drukowanej w Biedronkach skorzysta Ruch SA. Firma szuka rozwiązań, które pozwolą jej zminimalizować wpływ na wyniki finansowe negatywnych trendów na rynku prasy.

– Od 2011 roku wdrażamy rozwiązania mające na celu minimalizację skutków tej negatywnej dla nas tendencji. Staramy się wykorzystać nowe możliwości biznesowe, stawiając m.in. na rozwój usług kurierskich i logistyki kontraktowej – mówi Marek Podstawa, wiceprezes zarządu Ruch SA.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~NiorekArminia 1 4 miesiące temu

    Oj ta Biedronka to już się zesra aby tylko Polską konkurencję wykosic !!!!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony