REKLAMANaturio - baner główny - lipiec 2019

Sklepy działające nawet przez całą dobę, autobusy dowożące klientów z plaży do sklepów, czy działy z warzywami i owocami wyprowadzone na zewnątrz sklepu, tak sieć Biedronka chce zachęcić klientów do odwiedzania swoich sklepów i wykorzystać szansę na zwiększenie obrotów jaką dają tłumy turystów w miejscowościach położonych nad polskim morzem.

REKLAMAKAiN - Belka w artykułach (lipiec PROMO)
Biedronka otwiera małe przysklepowe warzywniaki

Biedronka otwiera małe przysklepowe warzywniaki (Jeronimo Martins Polska / Biedronka)

Wakacje to dla części sklepów trudny okres, spada nie tylko liczba klientów, ale także wartość koszyka zakupowego. Dlatego sieci handlowe idą za klientem, wprowadzając w sklepach zlokalizowanych w miejscowościach turystycznych dodatkowe udogodnienia dla klientów, które pozwalają ich ściągnąć i dodatkowo zwiększyć obroty, które np. w obleganych kurortach nadmorskich i tak latem rosną bardzo mocno.

Sklepy Biedronka można znaleźć w ponad 1100 miejscowościach w całym kraju, także w kurortach wypoczynkowych nad Bałtykiem. Przykładowo, sklep w Ustroniu Morskim przy ul. Chrobrego 18 położony jest zaledwie 100 m od morza, a w Dziwnowie przy ul. Słowackiego znajduje się sześć minut piechotą od plaży. Placówki te cieszą się dużą popularnością, a w sezonie odnotowywany jest w nich znaczący wzrost ruchu. W związku z tym sieć wprowadziła rozwiązania, które mają na celu zwiększyć komfort zakupów klientów.

Sieć wydłuża m.in. godziny pracy wybranych sklepów. Wszystkie placówki handlowe sieci w miejscowościach nadmorskich czynne są przynajmniej do godz. 23.00. Niektóre sklepy, np. w Darłowie (ul. Plażowa), w Ustce (ul. Kwiatowa 1), w Łebie (al. Świętego Jakuba 39), czy w Ustroniu Morskim (ul. Bolesława Chrobrego 18) działają dłużej, bo do godz. 23.30. Z kolei sklepy w Dziwnowie, Mielnie i Ustce przy pl. Dąbrowskiego pracują przez całą dobę, z małą przerwą techniczną około północy.

– Zawsze chcemy być blisko naszych klientów, także wtedy, gdy wypoczywają. Nasze sklepy od dawna funkcjonują więc w miejscowościach typowo turystycznych i co roku odnotowujemy w nich duży wzrost ruchu. Aby dostosować się do rytmu wakacyjnego wypoczynku, wydłużyliśmy godziny pracy placówek w nadbałtyckich miejscowościach – mówi Łukasz Burda, dyrektor operacyjny regionu Koszalin w sieci Biedronka.

Inną interesującą inicjatywą jest uruchomienie w Łebie Biedronkobusu, czyli linii autobusowej dowożącej klientów z plaży do sklepu. Takie rozwiązanie transportowe sprawi, że sklep będzie w stanie obsłużyć znacznie więcej osób, które nie dotarłyby do placówki położonej nieco dalej od miejsca wypoczynku

Jak tłumaczą przedstawiciele Biedronki, aby ułatwić zakupy klientom w Łebie, która jest dużą nadmorską miejscowością bez komunikacji miejskiej, sieć uruchomiła specjalną linię autobusową, która ułatwi dotarcie do sklepu Biedronka przy Al. Świętego Jakuba 39.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 13

  • 7
    BARDZO PRZYDATNY
  • 4
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Jonny 1 23 dni temu

    Jeszcze żeby zrobili busa, który dowozi towar na półki :) Trzeba pamiętać, że ile zejdzie towaru z półek tyle też trzeba wrzucić. A nocki krótkie...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony