REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 12.11.2019)
Na zdj. Biedronka w warszawskim Wilanowie

Na zdj. Biedronka w warszawskim Wilanowie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/zdjęcie ilustracyjne)

Biedronka przystępuje do rozwoju zapomnianej nieco części swojego biznesu, a mianowicie sklepów działających w modelu partnerskim. Dyskonter liczy na to, że zrekrutuje przedsiębiorców gotowych do prowadzenia sklepu pod szyldem Biedronka.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Niemal dwa lata temu pisaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl, że Biedronka ma już ponad 60 sklepów franczyzowych. Do dziś liczba ta wzrosła nieznacznie, do około 70 placówek. To głównie sklepy na wsi i w mniejszych miejscowościach, czyli na terenach, gdzie Jeronimo Martins co do zasady nie otwiera własnych dyskontów.

Dotychczas przedstawiciele Biedronki niechętnie wypowiadali się na temat sklepów prowadzonych w modelu partnerskim. Brakowało też ujednoliconej, spójnej oferty dedykowanej wszystkim potencjalnym partnerom. Jednak dyskonter zmienia tę politykę i zaczyna na poważnie interesować się rozwojem sieci również w tym modelu.

Biedronka przedstawi swoją ofertę dla partnerów biznesowych w dniach 17-19 października na Targach Franczyzy, jakie odbędą się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Sieć nigdy wcześniej nie była obecna na tym wydarzeniu. Podczas targów swoje oferty franczyzowe zaprezentuje około 200 różnych podmiotów.

- Biedronka będzie obecna na targach po raz pierwszy, bo sieć rozwija obecnie ten model biznesowy - podkreśla biuro prasowe Jeronimo Martins.

Od partnera, który chciałby przystąpić do sieci Biedronka, sieć wymagać będzie lokalu (własnego lub wynajętego, najlepiej w miejscowości z 3-5 tys. mieszkańców), a także "możliwości finansowych przystosowania obiektu do standardów sieci Biedronka". - Sklepy partnerskie będą otwierane w całej Polsce - zapowiada sieć.

Jak podkreśla Ewa Micińska, dyrektor ds. rozwoju biznesu w sieci Biedronka, sklepy partnerów sieci będą sprzedawać towar pochodzący z magazynu centralnego Biedronki. - Wyjątek stanowi pieczywo, które jest dostarczane przez lokalnych dostawców. W nowo otwieranych sklepach prowadzonych przez naszych partnerów będzie też prowadzona sprzedaż z lady tradycyjnej, oferującej świeże mięso, wędliny i sery. Takie lady wprowadzamy również do wybranych sklepów Biedronka w całej Polsce - dodaje przedstawicielka sieci.

Biedronka zapowiada, że wyposaży sklep oraz ladę tradycyjną we wszystkie potrzebne urządzenia i dostarczy do niego towar, przekaże know–how i na bieżąco będzie wpierać działalność handlową w zakresie marketingu. Ponadto każdy partner oraz jego personel zostanie przeszkolony w zakresie standardów sieci Biedronka.

Przeczytaj więcej na temat sklepów franczyzowych Biedronki w naszym archiwalnym tekście.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 17

  • 7
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 3
    OBOJĘTNY
  • 5
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~JPL 2 27 dni temuocena: 100% 

    FUJ ZA BIEDRA ,PELNO TEGO BADZIEWIA,ZYGAC SIE CHCE

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Podlas1987pidlas 1 27 dni temuocena: 100% 

    W Biedronce nie kupisz takiej gazety jak ,,CD-ACTION,, albo ,,PC Format,, . Takie gazety dostaniesz w Kauflandzie . Nic mi Biedronka nie da skoro nie mogę tam takich rzeczy kupić. Zresztą Biedronka jest droga i ma słabe produkty .

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony