REKLAMAFraikin 1
Na zdj. Strefa Wiele DobreGO - bistro sieci Biedronka

Na zdj. Strefa Wiele DobreGO - bistro sieci Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Biedronka prowadzi testy rozbudowanego konceptu bistro o nazwie Strefa Wiele DobreGO - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Półtora roku po zamknięciu kawiarni Kropka Relaks, Jeronimo Martins ponownie próbuje przedstawić swoim klientom ofertę gastronomiczną, tym razem wiążąc projekt znacznie mocniej niż poprzednio z siecią dyskontowych sklepów.

REKLAMAKongres Mięsny '17

Portugalska sieć poproszona o komentarz przez portal wiadomoscihandlowe.pl nie ujawnia, kiedy rozpoczęła testy nowych rozwiązań. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że trwają one już od co najmniej kilku miesięcy. Udało nam się ustalić, że Strefę Wiele DobreGO znaleźć można w zaledwie kilku miejscach w Polsce. W najbardziej rozbudowanej wersji, którą można określić mianem pełnoprawnego bistro, projekt testowany jest na jednym z dworców w Krakowie. Część rozwiązań wdrożono także pilotażowo w co najmniej dwóch warszawskich sklepach Biedronka.

Znany asortyment

Nasza redakcja odwiedziła krakowską placówkę sieci, w której trwają testy konceptu. Inaczej, niż było to w przypadku Kropki Relaks (zamknięta w czerwcu 2015 r. sieć pięciu kawiarni działających w Warszawie i Sochaczewie), tym razem gastronomiczną strefę ulokowano bezpośrednio na sali sprzedaży, a nie w lokalu przylegającym do miejsca, w którym działa sklep Biedronka. Do Strefy Wiele DobreGO klienci dostać mogą się z dwóch stron, zarówno bezpośrednio z korytarza sklepowego, jak i z zewnątrz (osobne wejście, niż do zwykłej części sklepu).

Koncept bistro Biedronki utrzymany został w pomarańczowej kolorystyce najbardziej nowoczesnych sklepów sieci. Obok wyspy, przy której obsługiwani są klienci bistro, umieszczono krzesła i mini-stoliki, umożliwiając tym samym spożycie zakupionych produktów bezpośrednio na miejscu. To pierwszy raz, kiedy Biedronka zdecydowała się na coś takiego na terenie swoich sklepów.

Oferta Strefy Wiele DobreGO w dużej mierze stanowi powtórzenie asortymentu dostępnego standardowo w Biedronce. Klienci na miejscu mogą podgrzać produkty garmażeryjne i dania gotowe - krokiety, pierogi, naleśniki, czy tortillę. W ofercie dostępne są zapiekanki, hot-dogi, pieczone kurczaki i inne dania na ciepło. W części sklepu wydzielonej pod koncept bistro sprzedawane są także jogurty pitne, desery, sałatki, słodycze, przekąski, drożdżówki, ciasta z Cukierni Biedronki oraz kanapki. Klienci na miejscu napić mogą się kawy, soku z pomarańczy, albo napojów sprzedawanych w butelkach.

Potencjał do rozwoju

Przedstawiciele Jeronimo Martins Polska poproszeni zostali przez nas o ocenę dotychczasowych testów konceptu oraz o informację na temat planów wdrażania projektu w kolejnych sklepach Biedronki. - Ze względów biznesowych nie udostępniamy takich danych - przekazało nam jednak w odpowiedzi biuro prasowe JMP.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 45

  • 41
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~a jak 2 miesiąc temuocena: 25% 

    Polacy kochają wszystko tylko nie siebie i swoich szwabowi piratowi i innym nacjom dupy za darmo dają - sorry taki kraj i ludzie

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~super 1 miesiąc temuocena: 22% 

    A ja twierdzę że Biedra Lidla i inne NIE POLSKIE sieci po mału zakończą karierę już się dorobili przynajmniej coraz więcej znajomych mówi NIE dla (...). I to nas cieszy :)) Brawo oby tak dalej.

    Edytowany: miesiąc temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"