REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

W związku ze zmianą tzw. matrycy VAT, która wchodzi w życie od 1 lipca, Biedronka już dzień wcześniej, 30 czerwca, rozpoczyna obniżkę cen sprzedaży dla asortymentu dostępnego w sklepach sieci. W efekcie, jak wylicza sieć w portfelach jej klientów zostanie co najmniej 300 mln zł rocznie, w stosunku do cen z początku czerwca.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

(mat. prasowe)

Wpływ na koszty zakupów w dyskontach sieci, oprócz obniżek cen dla produktów regularnie dostępnych w ofercie sieci, będą miały także akcje typu in-out w wybranych kategoriach.

– To kolejne działania sieci Biedronka, których celem jest odpowiedź na potrzeby klientów. Zawsze oferujemy im produkty najlepszej jakości w codziennie niskich cenach – mówi Maciej Łukowski, dyrektor Działu Zakupów i członek zarządu sieci Biedronka.

Od początku lipca potanieją m.in. owoce egzotyczne, w tym popularne banany, ciastka, niektóre przyprawy i dziecięce pieluszki.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony