REKLAMANaturio - baner główny - grudzień_styczeń
Na zdj. DH Smyk z Biedronką

Na zdj. DH Smyk z Biedronką (fot. materiały prasowe)

Biedronka otworzyła w czwartek sklep w zabytkowym budynku Centralnego Domu Towarowego, znanego jako DH Smyk. Najnowsza warszawska placówka sieci urządzona została w nowoczesnym układzie, przy jednoczesnym zachowaniu elementów stylizowanych na dawny wystrój.

REKLAMAPszczółka - Belka w artykułach - Chochliki (17-20.12.2018)

Sklep zlokalizowany na poziomie –1 ma 781 mkw. powierzchni sali sprzedaży. Został przygotowany w layoucie 2.0, czyli nowym układzie, bardziej przejrzystym i przyjaznym dla klientów.

- Layout 2.0 ma usprawniać sposób poruszania się po sklepie czy szybsze odnalezienie danego produktu na półce. Wydzielona została specjalna strefa dla produktów w ofercie promocyjnej, a kategoria pieczywa, owoców i warzyw powiększona w znaczący sposób. Strefa kosmetyczno-chemiczna została przeniesiona do centrum sklepu, a dzięki dodatkowemu oświetleniu sprawia wrażenie małej drogerii. Zasadą również jest to, że produkty cięższe umieszczane są na niższych półkach sklepowych regałów, a lżejsze – na wyższych – mówi Krzysztof Waszczuk, odpowiedzialny za sklep Biedronka w Smyku.

Nowy układ Biedronki przewiduje także ujednolicony system zamieszczania cen według odpowiedniego oznaczenia kolorystycznego dla ułatwienia identyfikacji poszukiwanych artykułów. Żółte i białe etykiety cenowe odnoszą się do produktów znajdujących się w stałej ofercie („Wciąż w ofercie”), zielone zarezerwowane są dla nowości („Nowe w tym tygodniu”), a pomarańczowe prezentują produkty promocyjne („Super Cena!”), w tym także produkty promocyjne znajdujące się w ofercie czasowej i artykuły non-food.

Sklep został wyposażony w pięć kas zwykłych i cztery kasy samoobsługowe, pozwalające na dokonywanie niewielkich zakupów szybko i bez kolejek. Przemieszczanie się po sali sprzedaży jest łatwiejsze dzięki szerszym alejkom zakupowym. Za linią kas klienci mają do dyspozycji przestronną strefę do pakowania, wyposażoną w ławki. Na komfort zakupów wpływa również wprowadzenie nowych technologii.

- W tej lokalizacji zastosowaliśmy także szereg innowacyjnych narzędzi, np. system komunikacji głosowej, informujący o dostępności kas lub pozwalający przywołać personel sklepu, czy system ekranów LED i standardowych wyświetlaczy do komunikowania aktualnej oferty. Takie rozwiązania ułatwiają zakupy. Z kolei na ich atrakcyjność wpływa atmosfera miejsca. Stworzyliśmy ją poprzez detale wystroju nawiązujące do oryginalnego wnętrza, takie jak: surowa cegła wkomponowana w strukturę elementów wykończeniowych lokalu oraz patynowane i postarzane elementy znajdujące się przy ruchomych schodach i windzie. Zamieściliśmy też czarno-białe fotografie tego miejsca z lat 1955 – 1978, przedstawiające skrzyżowanie przed budynkiem oraz klientów dokonujących zakupów przy wybranych stoiskach – mówi Szymon Sochacki, dyrektor marketingu operacyjnego sieci Biedronka.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (4)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Miki 4 2 miesiące temu

    I dobrze zrobili, ciesze się

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Wacek 3 2 miesiące temu

    Lidlonka. Na aldim i lidlu się wszyscy wzorują

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~gosc 2 2 miesiące temu

    KPINA,DLACZEGO W CENTRUM POWALAJ A NA OTWARCIE MARKETÓW I BLOKOWANIA MIASTA PRZEZ AUTA.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~gosc 1 2 miesiące temu

    Żenada że w takiej lokalizacji jest taki badziewny sklep. Będą menele z centrum w kolejce po najtańsze piwo czekali więc kijowo.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony