REKLAMAVFK - baner główny

12 października sieć Biedronka ruszą z nową akcją tematyczną, tym razem klienci będą mogli wyruszyć w podróż do krainy polskich smaków i przekonać się, że kuchnia polska może być jednocześnie tradycyjna i zawierać nutę nowoczesności. W ramach akcji „Biedronka smakuje domem” sieć przygotowała specjalną ofertę ponad 190 produktów kuchni polskiej – dostępnych w około 2750 sklepach w całej Polsce. Dodatkowo, dzięki zakupowi artykułów z tej akcji klienci Biedronki będą mogli w listopadzie zakupić wyjątkową książkę kucharską „Kuchnia polska. Pysznie i zdrowiej”. 

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

(Biedronka)

W ramach aktualnej oferty Biedronka poleca szeroki wybór nietypowych mięs i wędlin wraz z dodatkami do nich, ryb, nabiału z różnych stron Polski, przetworów oraz makaronów i kasz. Dzięki atrakcyjnej ofercie produktów, dotąd stosunkowo rzadko spotykanych na rynku, sieć daje wszystkim klientom możliwość odkrywania na nowo rodzimych smaków. 

Część produktów z aktualnej oferty posiada na etykiecie specjalne oznaczenia, przyznawane artykułom o wyjątkowych cechach i wytwarzanym zgodnie z tradycją. Wśród nich klienci znajdą artykuły wpisane na listę produktów tradycyjnych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w tym m.in. kiełbasę krakowską suchą – tradycyjną czy karczek sądecki tradycyjny, a także produkty z oznaczeniem Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS), takie jak wielkopolski olej rydzowy czy kiełbasa myśliwska.

Biedronka we wszystkich regionach Polski cyklicznie wprowadza do oferty produkty lokalne, chcąc być jak najbliżej swoich klientów. Podczas aktualnej akcji rozszerza tę ofertę o nabiał czy dodatki do dań typowe dla danych regionów. W zależności od lokalizacji w sklepach Biedronka znajdziemy masło m.in. Czeladzkie, z Warmii czy Kościana, twarogi Kesem czy łowicki, lokalne śmietany oraz majonezy z czterech różnych regionów.

– Podczas akcji kuchni polskiej chcemy jeszcze bardziej zwrócić uwagę naszych klientów  na to, co najlepsze w naszych rodzimych smakach. Jednocześnie jesteśmy świadomi zmieniających się oczekiwań polskich konsumentów, dlatego w naszej ofercie czekają  na nich ciekawe inspiracje, pozwalające nawet początkującym stworzyć smaczne i typowo polskie dania w nowej odsłonie – podkreśla Michał Gontarz, dyrektor zakupów, odpowiedzialny za ofertę produktów spożywczych marki własnej Biedronki.

„Biedronka smakuje domem” to także zbiór przepisów na dania, z których przygotowaniem poradzą sobie nawet osoby kulinarnie mniej doświadczone. Wśród zaprezentowanych receptur klienci Biedronki znajdą m.in. przepisy na jelenia duszonego w soku jabłkowym, łopatkę jagnięcą pieczoną z ziołami, flaki z pomidorami i serem Kaszëbsczi, wątróbkę z gruszkami czy perliczkę nadziewaną warzywami i śliwkami. Wszystkie przepisy z folderu zostały skonsultowane z dyplomowanymi dietetykiem.

W związku z tym, iż Polacy od wieków specjalizowali się w przyrządzaniu mięs, tej kategorii Biedronka poświęciła szczególnie dużo uwagi. Poza szeroką ofertą mięs wołowych, na co dzień dostępnych w sieci, aktualnie klienci znajdą w niej również m.in. mięsa z dzika czy jelenia, a także perliczkę. Ofertę uzupełnią mięsa wolno gotowane i szeroki wybór ryb, takich jak sum czy świeży śledź. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"