REKLAMAROS-SWEET - MORESO - Baner Główny (14-18 listopad 2018)

(Biedronka)

Należąca do spółki Jeronimo Martins Polska sieć sklepów Biedronka wprowadziła do sprzedaży świąteczną linię słodyczy pod dobrze znaną marką własną Magnetic.

Biedronka postanowiła na bazie marki własnej Magnetic stworzyć limitowaną ofertę słodyczy na nadchodzące Mikołajki i święta. Bynajmniej nie są to kolejne czekalady, czy bombonierki, ale specjalne zestawy (czekoladki w worku z Mikołajem, czekoladki w bucie, czekoladki w siatce, świąteczne figurki Mikołaja i bałwana wypełnione drażetkami), a także zestawy czekoladek z pluszakiem, zawieszki czekoladowe, czekoladki mikołaje, mini figurki czekoladowe w kształcie mikołajków, bałwanków i misi, a także czekolady świąteczne.

Oferta nie kończy się na wyrobach czekoladowych, ale obejmuje także ciastka i inne słodycze, w tym np.: domek korzenny, pana ludka do samodzielnego dekorowania, dzwoneczki korzenne, żelki w świątecznych kształtach, czy sopelki do zawieszenia na choince.

Część „świątecznych” produktów pod marką Magnetic pojawiała się w sklepach Biedronki już w latach ubiegłych, jednak firma systematycznie rozbudowuje i uatrakcyjnia swoją przedświąteczną ofertę. To pokazuje jakie możliwości rozwoju mają produkty pod rozpoznawalną marką własną.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony