REKLAMAMarket Roku 2018  - baner główny

(Biedronka)

Należąca do spółki Jeronimo Martins Polska sieć sklepów Biedronka wprowadziła do sprzedaży świąteczną linię słodyczy pod dobrze znaną marką własną Magnetic.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Biedronka postanowiła na bazie marki własnej Magnetic stworzyć limitowaną ofertę słodyczy na nadchodzące Mikołajki i święta. Bynajmniej nie są to kolejne czekalady, czy bombonierki, ale specjalne zestawy (czekoladki w worku z Mikołajem, czekoladki w bucie, czekoladki w siatce, świąteczne figurki Mikołaja i bałwana wypełnione drażetkami), a także zestawy czekoladek z pluszakiem, zawieszki czekoladowe, czekoladki mikołaje, mini figurki czekoladowe w kształcie mikołajków, bałwanków i misi, a także czekolady świąteczne.

Oferta nie kończy się na wyrobach czekoladowych, ale obejmuje także ciastka i inne słodycze, w tym np.: domek korzenny, pana ludka do samodzielnego dekorowania, dzwoneczki korzenne, żelki w świątecznych kształtach, czy sopelki do zawieszenia na choince.

Część „świątecznych” produktów pod marką Magnetic pojawiała się w sklepach Biedronki już w latach ubiegłych, jednak firma systematycznie rozbudowuje i uatrakcyjnia swoją przedświąteczną ofertę. To pokazuje jakie możliwości rozwoju mają produkty pod rozpoznawalną marką własną.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"