REKLAMAPEKAES - baner glówny 16-22.09.2019
Na zdj. lada z mięsem, wędlinami i serami w sklepie Biedronka

Na zdj. lada z mięsem, wędlinami i serami w sklepie Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Należąca do spółki Jeronimo Martins Polska sieć sklepów Biedronka zdecydowała się na rozwój kolejnego konceptu handlowego - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Operator wprowadza do kolejnych placówek lady tradycyjne z obsługą, które oferują klientom świeże wędliny, mięsa i sery. Do końca tego roku operator chce je mieć nawet w 70 lokalizacjach.

REKLAMAEDENRED - eBook - Belka w artykułach (16-24.09.2019)

Pierwsze pilotaże tzw. lad tradycyjnych z obsługą sieć Biedronka przeprowadziła już ponad cztery lat temu. Sieć testowała ten koncept handlowy w kilkunastu sklepach m.in. w Warszawie. Wyniki stoisk wypadły dobrze, ale według nieoficjalnych informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl mocno kanibalizowały sprzedaż produktów pakowanych (wędlin i mięsa), zabierały także cenne metry kwadratowe, którą sklepy mogły przeznaczyć pod sprzedaż innych kategorii. Poza tym generowały dodatkowe koszty związane z koniecznością zatrudniania przeszkolonych pracowników.

Między innymi z tych powodów rozwój projektu wyhamował. Część stoisk zlikwidowano, jednak w niektórych sklepach lady z obsługą pozostały i stały się bazą do dalszej analizy potencjału projektu. W ostatnich latach operator wprowadzał ten koncept w dokładnie wyselekcjonowanych lokalizacjach.

Tym, co ostatecznie zadecydowało o decyzji Biedronki, by na nowo rozwinąć projekt, była zauważalna zmiana potrzeb klientów sklepów - zaczęli oni doceniać dostęp do świeżych produktów z lady i fachowej obsługi.

Dla Biedronki stoisko ze świeżymi mięsami, wędlinami i serami to także szansa na ściągniecie do sklepów dodatkowej grupy klientów, dla której tego typu oferta jest kluczowa, ponieważ kojarzy się z jakością i świeżością oferowanego produktu.

- Jako lider rynku uważnie śledzi oczekiwania klientów i stale rozwija swoją ofertę. Wprowadzamy i testujemy różne rozwiązania wpływające pozytywnie na komfort i satysfakcję z zakupów. Jednym z takich działań jest sprzedaż mięsa, wędlin i serów z lady tradycyjnej – mówi Ewa Micińska-Kochanowska, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Jeronimo Martins Polska S.A.

Lady instalowane są w wybranych nowych i modernizowanych sklepach sieci. W zależności od placówki wielkość lady wynosi od 6 do nawet 20 metrów – w największych sklepach. Liczba produktów jest dostosowana do potencjału danego sklepu i potrzeb klienta.

Jak wskazują przedstawiciele Biedronki do najpopularniejszych produktów mięsnych sprzedawanych w ramach lady należą schab z kością i bez, filety z piersi kurczaka. Klienci są zainteresowani również oferowanym przez nas mięsem wołowym wysokiej jakości.

- Dzięki temu rozwiązaniu wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów preferujących wędliny i mięsa sprzedawane na wagę, nawiązujemy do tradycji – tłumaczy Ewa Micińska-Kochanowska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 12

  • 9
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 2
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony