REKLAMADziugas_banner główny_12.05. - 12.06.
Lada mięsna w sklepie sieci Biedronka

Lada mięsna w sklepie sieci Biedronka (Biedronka / Jeronimo Martins Polska)

Sieć Biedronka kontynuuje zapowiedziany pod koniec minionego roku proces wstawiania tradycyjnych lad z mięsem do części modernizowanych sklepów. Pod koniec stycznia 2020 r. lady mięsne funkcjonowały już w 113 spośród ok. 3 tysięcy placówek portugalskiej sieci.

REKLAMAPolska Grupa Rybna - Morex - Makrela - Belka w artykule (18-25.05.2020)

Pierwsze lady mięsne wdrażane były w pojedynczych Biedronkach w 2014 r. Wówczas jednak testy rozwiązania nie wypadły pomyślnie - okazało się, że lady kanibalizowały sprzedaż mięsa paczkowanego. Dyskontowa sieć zrezygnowała z pilotażu i usunęła część lad. Jednak w ostatnich latach projekt odżył na nowo i najwyraźniej sprawdza się lepiej niż poprzednio. W październiku 2019 r. Biedronka zapowiedziała, że do sklepów przechodzących modernizację będzie wprowadzać lady mięsne - w tych lokalizacjach, gdzie będzie to miało uzasadnienie biznesowe.

Najwięcej sklepów Biedronki z ladą mięsną można obecnie znaleźć w Warszawie (10 placówek) i Wrocławiu (4 sklepy). Jednak sieć rozwijana przez Jeronimo Martins wprowadza lady również do placówek działających w niewielkich miastach oraz na wsiach. Przykłady? Sędziszów Małopolski, Unisław, Tworóg, Łasin, czy Kije.

Na biedronkowych stoiskach mięsno-wędliniarskich, przy którym można zakupić towary na wagę, oferowane są również sery krojone. Sieć nie zrezygnowała jednak z oferty wędlin i mięs paczkowanych. Asortyment tych produktów nadal klienci sklepów znajdą w lodówkach.

Lady instalowane są w wybranych nowych i modernizowanych sklepach sieci. W zależności od placówki wielkość lady wynosi od 6 do nawet 20 metrów – w największych sklepach. Liczba produktów jest dostosowana do potencjału danego sklepu i potrzeb klienta.

Jeszcze w maju 2019 r. lady mięsne znaleźć można było zaledwie w 25 Biedronkach w Polsce, w tym pięciu w Warszawie. Sieć deklarowała wtedy wprowadzenie rozwiązania do minimum 45 kolejnych placówek handlowych do końca 2019 r.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Dark 2 2 dni temu

    Błądzą. Ich lady to nieporozumienie.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~helena123 1 5 dni temuocena: 100% 

    Tytuł powinien brzmieć: Biedronka wprowadziła lady mięsne w 3 proc. sklepów.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony